Vær med, når SBA i begyndelsen af 2019 afholder Servicenormdagen i Middelfart. Dagen byder bl.a. på en gennemgående introduktion til, hvordan Servicenormen fremover vil blive et mere gennemsigtigt redskab af administrere.
På dagen vil der bl.a. være et inspirationsoplæg og gruppearbejde om hvordan man som mindre og mellemstor servicevirksomhed kan bruge Servicenormen til at styrke forretningen. Dagen afsluttes med et oplæg af bureauet bag Servicenormkampagnen som blev søsat i sensommeren 2018. Bureauet vil fortælle lidt om, hvordan du kan bruge den nye kampagne i dit salgs- og kommunikationsarbejde.
Målgruppen for deltagere: ansatte med ansvar for drift af Servicenormen samt adm. direktører, direktører eller ejere.
Programmet for dagen er følgende:
10.00 Registrering og kaffe
10.15 Velkomst og introduktion til dagen
10.25 Oplæg om den nyreviderede Servicenorm 2019 - Hvordan ser Servicenormen ud fremover?
v/ konsulent i DI Service og sekretariatsansvarlig i SBA, Simon Dyhr
11.00 Hvordan kan man gøre sin forretning og virksomhed stærkere ved systematisk at arbejde med Servicenormen i en mellemstor rengøringsvirksomhed?
Oplæg om Lauren Erhvervsrengøring A/S' arbejde med Servicenormen
Adm. direktør, Lau Laursen, Lauren Erhvervsrengøring A/S
12.00 Frokost
12.45 Hvordan kan jeg arbejde bedre med Servicenormen i min virksomhed?
Rundbordssamtale modereret af Susan Redder Bruun, seniorkonsulent, Dansk Standard
13.45 Opsamling på gruppearbejde
14.00 Kort pause
14.15 Hvordan kan du bruge Servicenormen - herunder den nye kampagne - aktivt i din virksomheds salgs- og kommunikationsarbejde?
v/ Kreativ direktør Carsten Michelsen, MOTOR Agency ApS
15.00 Opsamling og afslutning
15.30 Tak for i dag
Har du spørgsmål til dagen er du velkommen til at kontakte sekretariatsansvarlig i SBA, Simon Dyhr, på tlf. 33 77 46 84 eller via mail sidy@di.dk.