Camilla Sandfeld, sekretariatsansvarlig i Servicebranchens Arbejdsgiverforening

06.01.22 SBA Nyheder

Ny sekretariatsansvarlig i SBA

Camilla Sandfeld bliver ny sekretariatsansvarlig i SBA. Samtidig er rekrutteringsprocessen for endnu en konsulent til SBA-sekretariatet gået i gang.

Den 1. februar bliver chefkonsulent Camilla Sandfeld ny sekretariatsansvarlig i Servicebranchens Arbejdsgiverforening. Camilla har siden 2019 været en del af branchefællesskabet DI Service, hvor hun har stået for DI Service lærlingeindsats og fået et godt kendskab til SBA’s medlemmer. Siden efteråret 2020 har hun været en fast del af SBA-sekretariatet, hvor hun har arbejdet med bl.a. skadeservicenetværket, uddannelse, arbejdsmiljø, udenlandsk arbejdskraft og kvalitetstandarder. 

Til den nye stilling siger Camilla Sandfeld: ”Jeg har allerede arbejdet sammen med en stor del af medlemmerne i SBA gennem mit arbejde med elever og lærlinge, og jeg glæder mig til at gå forrest for Danmarks sejeste brancheforening. Vi har den mest ambitiøse, dedikerede og sammentømrede bestyrelse man kunne forstille sig og de har både vigtige dagsordener og spændende projekter på tegnebrættet, som jeg glæder mig til at arbejde endnu mere med.”

Camilla overtager ansvaret for SBA fra Marie Hau, der har været sekretariatsansvarlig for foreningen siden november 2020. Marie har pr. 1. februar fået nyt arbejde i Aarhus Affald og Varme, hvor hun til dagligt bor.

Jeg har nydt hver eneste dag som sekretariatsansvarlig, og har sat stor pris på at komme helt tæt på medlemmerne. Servicebranchen er en helt afgørende brik for sammenhængskraften i Danmark, og det er blevet endnu tydeligere under corona. Derfor vil servicebranchen også altid have en særlig plads hos mig” siger Marie.

Marie takker for den imødekommenhed hun har mødt hos medlemmerne og er til at kontakte helt frem til den 28. januar

Relateret indhold