22.03.22 SBA Nyheder

SBAs nye sekretariat

Så er SBAs nye sekretariat på plads. Mød chefkonsulenterne Camilla Sandfeld og Louise Blom.

1. marts startede chefkonsulent Louise Blom i DI Service og dermed er sekretariatet for SBA på plads. Fremadrettet vil Louise Blom og Camilla Sandfeld hjælpe SBAs medlemmer med stort som småt. Camilla Sandfeld er sekretariatsansvarlig, men begge har som du kan læse mange års erfaring med servicebranchen, så du er godt hjulpet af dem begge.

Camilla Sandfeld
Jeg har de sidste 17 år arbejdet med interessevaretagelse inden for service, industri, byggeri og nu igen service. Og det er ikke tilfældigt. For psst… jeg VED med sikkerhed, at servicebranchen har de fedeste interesser at arbejde med.

Fokusområder
Udover at betjene SBAs bestyrelse betjener jeg desuden skadeservicenetværket og lærlingenetværket. Og jeg er ansvarlig for uddannelsesområdet og arbejdsmiljøområdet i SBA.
Til daglig hjælper jeg SBAs virksomheder med stort som småt. Og hvis jeg ikke selv kan løse det, så finder jeg en, der kan hjælpe mig til en løsning et andet sted i huset.

Jeg er super stolt over at arbejde for SBA, fordi jeg synes servicebranchen er en branche, der løser opgaver som både er livsnødvendige, som gør andre glade og som fortjener større anerkendelse. Og så er jeg vild med at SBAs bestyrelse er fyldt med ultra dedikerede virksomhedsledere, som er ligeså ambitiøse på servicebranchens vegne, som jeg selv er.

Louise Blom
Jeg har de seneste 18 år været Kommunikations- og marketingschef hos Compass Group og Coor samt marketingschef i ISS Danmark. Derudover har jeg haft mit eget konsulentfirma de seneste år, hvor jeg blandt andet arbejdede med marketing, kommunikation interessenthåndtering og change management for DFDS, Bygningsstyrelsen og ISS. Jeg har en meget bred vifte af kompetencer og erfaringer fra servicebranchen, og lever for at levere et outside-in kundeperspektiv ved enhver opgave.

Fokusområder
Mit fokus ligger primært på at hjælpe med at højne image af servicebranchen i samfundet generelt, arbejde for fælles kompetenceløft inden for bæredygtighed, digitalisering og kundeservice på tværs af serviceleverandørerne og ikke mindst være medvirkende til en bedre dialog og forståelse mellem leverandør og kunde ved serviceaftaler.

Fra første dag i SBA – og Industriens Hus på Rådhuspladsen - har jeg følt mig hjemme og på rette hylde. Som person er jeg en blæksprutte-type, så nu kan jeg endelig fokusere overordnet på hele branchen og medlemmer – i stedet for kun på en virksomhed. Det er da luksus!

 

Relateret indhold