24.02.21 Om DI Nyheder

DI’s telefoniske omstilling bliver digitaliseret

Som led i indsatsen for at gøre DI til en mere digital arbejdsplads gennemføres en delvis automatisering af DI’s telefoniske omstilling.

Fra torsdag den 25. februar vil du blive mødt af en ny tast-selv-løsning, når du ringer til DI’s hovednummer. Den nye løsning vil give dig en række valgmuligheder, men du kan også fortsat vælge den personlige betjening, du kender fra i dag.

Personalejuridiske spørgsmål

Har du brug for personalejuridisk assistance, vil du via den nye løsning hurtigt og effektivt blive dirigeret direkte til en medarbejder i den relevante juravagt. Nedenfor finder du desuden en oversigt over de forskellige dele af Juravagten samt direkte numre, så du har mulighed for at komme hurtigt igennem og få svar på dine spørgsmål.

Brug vores KontaktBot døgnet rundt

Som medlem kan du også kontakte DI’s personalejuridiske eksperter ved at bruge den nye Kontaktbot på di.dk, som er åben døgnet rundt.

Sådan gør du

  • Klik på taleboblen nederst på en side under Personalejura på di.dk
  • Giv dine kontaktoplysninger, hvis du ikke allerede er logget ind
  • Vælg overenskomst, hvis det er relevant
  • Vælg emne (f.eks. sygdom, opsigelse, ferie)
  • Se forslag til svar eller skriv dit spørgsmål
  • Vedhæft evt. relevante dokumenter
  • Tryk ’Send’

Din henvendelse bliver nu sendt direkte til det team, som har den rigtige viden til at behandle din sag, så du kan få svar hurtigst muligt.

Line Andersen

Line Andersen

Underdirektør

  • Direkte +45 3377 4878
  • Mobil +45 2212 7910
  • E-mail lina@di.dk

Relateret indhold