Pressemeddelelse

Kunstig intelligens skal gøre kunden til konge

Kunstig intelligens, Big Data og virtual reality kan hjælpe de danske handelsvirksomheder med at få et forspring og flere tilfredse kunder. DI Handel kaster lys over disse emner ved hjælp af konkrete eksempler fra danske virksomheder og indlæg fra internationale eksperter.

Pressen inviteres til:
Salgskonferencen 2018: Customer is King - nu og i fremtiden,
Torsdag den 3. maj, kl. 9.30,
Industriens Hus,
H.C. Andersens Boulevard 18, København V.

På årets salgskonference sættes fokus på, hvordan kundeoplevelser ud over det sædvanlige skaber glade og loyale kunder. Hvis danske handelsvirksomheder skal kunne konkurrere med bl.a. Amazon og AliBaba, bliver det ikke længere alene på produktet, men i stadig højere grad på kundens købsoplevelse - og kunderne kræver skræddersyede produkter, ydelser og oplevelser. Det skal digitale løsninger og en digital kultur hjælpe med.

350 tilmeldte deltager i arrangementet for at lade sig inspirere og for at bidrage med viden og erfaringer. De kan bl.a. høre to førende internationale eksperter inden for digitalisering og kunstig intelligens.

CEO Jonathan Chippendale, fra virksomheden Holition i UK, der er ekspert i digitale kundeoplevelser fortæller om, hvordan digitalisering ændrer vilkårene for kommunikation med kunderne både online og i de fysiske butikker.

Watson-eksperten Derick Wiesner, der er Marketing Channel & Digital Agency Manager hos IBM Europe, fortæller om, hvordan machine learning nu er en del af vores hverdag. Han kommer med eksempler fra den virkelige verden, hvor Watson gør en stor forskel for kunderne.

Et konkret eksempel på en dansk virksomhed, der går nye veje, kommer fra Chief Commercial Officer Hugo Dorph, som fortæller om, hvordan Solar A/S går fra at være en grossist til en digital sourcing- og servicevirksomhed.

Læs mere og se hele programmet her 

Bo Hjuler

Presserådgiver, journalist

Relateret