Tech Der Tæller

Dixa

Dixa hjælper virksomheder med at bevare kontakten til deres kunder på tværs af kommunikationskanaler fra medarbejdernes hjemmearbejdspladser.

Dixa er en kundeserviceplatform som samler telefoni, email, chat og messaging i ét skærmbillede og lader virksomheder bevare kontakten til kunderne fra medarbejdernes hjemmearbejdspladser. Dixa gør det nemt for teams at få et samlet overblik over al kundekommunikation og fordele arbejdet imellem sig.  

Dixa tilbyder deres platform gratis* i 6 måneder ved opstart inden 31. januar 2021. Dette tilbud inkluderer også gratis opsætning, hvilket kan klares på én hverdag, gratis træning af kundeservicemedarbejdere og mange flere fordele oveni hatten.

Læs mere om Dixa, og om hvordan de kan kan hjælpe din virksomheds kundeserviceteams med at arbejde hjemmefra og samtidigt levere gode kundeoplevelser. 

*Regler og vilkår gælder. Se detaljerne her.

Relateret