Vi rådgiver dig

DOMISPHERE – Stort potentiale skaber spændende muligheder i Indien

24 timer i Mumbai, et knivskarpt dagsprogram og møder med indiske nøglespillere har givet Domisphere uvurderlig viden om det indiske marked.

Med et produkt, der kan beskytte mennesker, i selv de mest forurenede byer, mod luft- og partikelforurening, er Indien et oplagt marked for Domisphere at kaste sig over. Med hjælp fra DI’s kontor i Indien er Domisphere nu et skridt tættere på et indisk eksporteventyr.

Udfordring: Et oplagt marked med store udfordringer

Med den knap så flatterende WHO titel som hjemsted for 15 af de mest forurenede storbyer i verden, skaber Indien samtidigt uanede muligheder for danske Domisphere, og deres nye innovative luftrensningsteknologi. Med potentiale kommer også udfordringer, for Indien er et stort og komplekst marked, markant forskelligt fra andre markeder. For at få det bedst mulige ud af et kommercielt engagement i et land som Indien er det afgørende for Domisphere, at man er helt bevidst om disse markedsspecifikke forskelle.

Løsning: Stærkt mødesetup med nøglespillere i branchen

DI’s kontor i Indien har et bredt netværk og stor erfaring på det indiske marked og var derfor en oplagt strategisk partner for Domisphere på deres fact-finding mission gennem Indien. Viden og know-how var nøgleordene, og en målrettet research gjorde det hurtigt muligt for kontoret at facilitere møder mellem Domisphere og flere stærke nøglebeslutningstagere i branchen. DI India stod for hele den praktiske proces og supporterede desuden Domisphere dagen igennem.

Resultat: Værdifuld viden om branchen

Med få ressourcer investeret, stillede DI Indien’s team med et stærkt møde-setup med tunge indiske aktører, som gav Domisphere en uvurderlig indsigt i potentialet på det indiske marked, samt markedets krav til produktet.

”DI’s indiske kontor har leveret en særegen god service hele processen igennem. At få adgang til nogle så vigtige nøglespillere i branchen har været en betydelig hjælp for vores virksomhed og kan komme til at spille en stor rolle i den videre markedsudvikling. Overordnet set har besøget tilvejebragt et solidt beslutningsgrundlag, som vi er yderst tilfredse med” Martin Viller, ansvarlig for salg og forretningsudvikling i Domisphere.

Det hjalp DI med:

  • Kendskab til det indiske marked
  • Kontakt til potentielle indiske partnere
  • Samlet program for dagen inkl. transport