Konvertering

Den anden fase i DI's leanrejse er konvertering. Læs mere om konvertering, bliv inspireret og få adgang til værktøjerne her.

Konverteringsfasen har til formål at lægge fundamentet for virksomhedens leanrejse. Ved gennemførelse af konverteringen identificeres den vigtigste værdistrøm i virksomheden, layout ændres, standarder etableres, og der skabes flow mellem arbejdsprocesserne. 

 

succes-    kriterier

·          Virksomhedens øverste ledelse afdækker, hvilken værdi de leverede ydelser har for kunden.

·          Virksomhedens øverste ledelse afdækker potentialet i processerne. Processerne i driften rykker sammen, så frembringelsen af ydelserne sker uden stop og ventetid.

·          Kundens behov for ydelserne styrer afviklingen af driften

·          Belastningen mellem processerne udjævnes og fastholdes i standarder for arbejdet.

VÆRKTØJ

Leankonvertering

 

Du kan få adgang til alle værktøjerne ved at give os et kald eller skrive en mail. Vi har værktøjer til forberedelse, undervisning, udførelse, opfølgning og diplomer til: Kundeværdi (KV), VSM, 5S og flow, FAS, Kanban, BSA, SMED, TPM og SAS.

Brian Bodal

Fagleder, Produktivitet

  • Direkte +45 3377 3801
  • Mobil +45 2013 7090
  • E-mail brib@di.dk

Peter Lager

Chefkonsulent

  • Direkte +45 3377 3616
  • Mobil +45 2328 8365
  • E-mail petl@di.dk

Michael Nielsen

Chefkonsulent

  • Direkte +45 3377 3858
  • Mobil +45 2326 9944
  • E-mail micn@di.dk

Frits Nygaard

Chefkonsulent

  • Direkte +45 3377 3919
  • Mobil +45 2949 4446
  • E-mail fny@di.dk
Relateret