Cecilie Lundberg: Driver Danmarks hurtigst voksende kundeklub
CRM-specialist hos POWER, Cecilie Lundberg, har været afgørende for væksten af MyPOWER-kundeklubben – og hun er kun lige begyndt.
Da Cecilie Lundberg trådte ind ad døren hos POWER i oktober 2023, havde hun allerede fået en smagsprøve på e-commerce-verdenen. Efter sin uddannelse som cand.ling.merc i Interkulturelle markedsstudier i 2022 arbejdede hun som marketing specialist hos Lauritz.com, indtil virksomheden gik konkurs.
Den oplevelse gjorde hende usikker på sin faglige kunnen, men det tog ikke lang tid i POWER, før hun fandt sit fodfæste. I dag, halvandet år senere, er hun ikke bare blevet CRM-specialist – hun er en af de drivende kræfter bag Danmarks hurtigst voksende kundeklub, MyPOWER.
Fra 400.000 til 1,1 million medlemmer
På det tidspunkt, hvor Cecilie Lundberg begyndte sit arbejde med kundeklubben, havde MyPOWER 400.000 medlemmer. I dag har den over 1,1 million. Det er en vækst, hun er enormt stolt af – og ikke mindst en udvikling, hun selv har haft en stor aktie i.
" MyPOWER er lidt mit lille hjertebarn," fortæller hun.
"Jeg har også spillet en stor rolle i at få mange af vores koncepter udrullet til de andre lande, specielt Sverige, men også Norge og Finland."
Et af de koncepter, hun har udviklet, er en price drop trigger – et system, der først blev bygget internt i POWER på grund af systembegrænsninger. Det viste sig hurtigt at være et af de bedst performende flows og blev efterfølgende udrullet til de andre nordiske markeder.
"Vi måtte virkelig tænke ud af boksen her, men det lykkedes – og det er jeg ret stolt af," fortæller Cecilie Lundberg.
Vild med at sende emails
MyPOWER-klubben er ikke blot vokset i antal medlemmer – den er også blevet en integreret del af hele POWERs strategi.
"Vi er virkelig gået fra, at det har været et stort set intet fokus, til nu at være et af de allerstørste fokusområder. Det er ikke kun inden for mit område, men også i de øvrige marketingkanaler, i butikkerne og i vores salgsafdeling."
Cecilie Lundberg arbejder intensivt med personalisering af MyPOWER-oplevelsen. Hun har udviklet en række personlige flows, der sikrer, at kunderne får skræddersyede beskeder – blandt andet ved fødselsdage, jubilæer som MyPOWER-medlem, eller når de optjener og skal bruge deres bonus.
"Det handler om at skabe en relation til kunderne, så de føler, at de får noget værdi ud af medlemskabet," forklarer hun.
En af de store succeser i MyPOWER er de eksklusive kampagner og fordele, som medlemmerne får adgang til. Cecilie Lundberg har været en drivkraft i at optimere den type tilbud, så de ikke blot føles som standardrabatter, men som noget unikt for netop MyPOWER-medlemmer.
"Vi ser tydeligt, at når vi rammer rigtigt med vores tilbud, så engagerer kunderne sig langt mere. Det er dét, der gør en kundeklub værdifuld – at medlemmerne føler sig særlige."
Fra usikker til specialist – og fremtiden ser endnu vildere ud
At være nomineret som årets frontrunner i eCom Talent Award 2025 er en stor ære for Cecilie Lundberg. For hende har rejsen i POWER ikke kun handlet om at udvikle virksomheden – det har været en personlig og faglig transformation.
"Da jeg startede, havde jeg kun haft et års erfaring på arbejdsmarkedet og var ret usikker. Nu er jeg CRM-specialist og styrer alle vores initiativer på området. Jeg får fantastisk sparring af min chef, Peter, men det er mit ansvar at sikre, at vores strategier fungerer."
Hvad fremtiden bringer, er Cecilie Lundberg ikke i tvivl om:
"Når det kommer til POWER, så er det her kun begyndelsen. Jeg må ikke sige så meget, men tro mig. Det bliver bare vildere og vildere!"
Hvad er der lagt vægt på i bedømmelsen?
Mød jurygruppen og læs mere om hvem denne kategori er for, og hvad der er lagt vægt på i bedømmelsen af de indstillede kandidater i kategorien eCommerce frontrunner her.