24.04.24 • DI Handel • Nyheder
De fysiske butikker er fortsat de foretrukne, når det gælder køb af fysiske varer og produkter, men online køb nærmer sig. Det er dog ikke længere kun en snak om online eller offline, men derimod omni-channel, da…
16.04.24 • Vi rådgiver dig
Simply har ændret salgsstrategi. Før var fokus på forhandlere og butikssalg, nu er der fokus på deres egen e-commerce - hør hele historien her
12.04.24 • Vi rådgiver dig
Erhvervsstyrelsen åbner for nye tilskudsmuligheder for SMV’er, der vil eksportere til nye markeder. DI e-commerce giver dig overblikket her.
11.04.24 • Vi rådgiver dig
Pressalit har investeret i en ny B2B e-commerce platform. Ambitionen er, at den står for en tocifret andel af omsætningen indenfor fem år. Hør hele historien i videoen nedenfor.
26.03.24 • DI Handel • Nyheder
I en tid, hvor markedstendenser skifter hurtigere end nogensinde før, er adgang til pålidelige og dybdegående analyser værdifulde for enhver virksomhed, der stræber efter at være foran i kapløbet. I DI Handel…
For mange virksomhedsejere, chefer og medarbejdere inden for handelsbranchen er tiden en dyrebar ressource. Der er konstant behov for opdatering for at holde trit med den hastige udvikling. Hos DI Handel tilbyder vi 'Webinarer on Demand' – en…
20.03.24 • Vi rådgiver dig
Du kender genbrugsbutikker og loppemarkeder fra den fysiske verden, men du kender sikkert også eBay, DBA.dk, Too Good To Go, Facebook Marketplace fra onlineverdenen. Re-commerce er fagtermen, som anvendes, når varer bliver solgt igen fra en…
18.03.24 • Vi rådgiver dig
Danskernes favorit webshop tyske Zalando har store ambitioner om at tage kampen op med onlineplatforme fra USA og Kina. Det fremgår af den nye strategi, som Zalando-ledelsen netop har præsenteret sammen med årsregnskabet, og der er god…
Zalando har netop lanceret sin nye strategi for 2024-2028, hvor ambitionen lyder på at indtage en større del af økosystemet. Det vil ske i to spor, et for B2B altså deres partnere, og et for B2C – forbrugerne, men i sidste ende…
15.03.24 • Vi rådgiver dig
For at bekæmpe madspild lancerede Orkla Danmark en webshop i november 2019 med salg direkte til forbrugerne. Målet var at reducere madspild med 50% i 2025, hør hvordan Orkla har formået at reducere madspild med e-commerce i denne…