Arbejdsmiljøorganisationen (AMO) er en intern organisering af samarbejdet om arbejdsmiljø i virksomheden.

Foto: Colourbox
10.03.23 Vi rådgiver dig Nyheder

Brevkassen: Hvad er en arbejdsmiljøorganisation, og hvilke opgaver har den?

Alle virksomheder med 10 eller flere ansatte skal have en arbejdsmiljøorganisation (AMO). Log ind og læs mere om arbejdsmiljøorganisationen og dens opgaver.

Bent Horn Andersen

Bent Horn Andersen

Seniorchefkonsulent

  • Direkte +45 3377 3774
  • Mobil +45 2229 0289
  • E-mail bhan@di.dk

For medlemmer

Log ind for at få adgang

Du skal være medlem af DI oogg være lget ind for at få adgang til siden.

Log ind Opret bruger
Fandt du ikke svar?
Få hjælp
Skriv til vores eksperter

Her kan du stille dine personalejuridiske spørgsmål. Når du har udfyldt og sendt formularen, bliver din sag oprettet hos den rette ekspert, som kontakter dig telefonisk eller på e-mail hurtigst muligt.