DI Handel Event

Branding som business driver i BtB

Vil du gerne vide, hvordan jeres branding kan påvirke jeres BtB-salg? Og, arbejder du også på, at jeres branding skal være paraplyen for jeres marketing, kundeoplevelser, innovation, værdier, salg og kundeoplevelser? Så kom til formiddagsseminar med fire skarpe profiler fra Kunde & Co.

Formiddagsseminaret henvender sig til salgs- og marketingchefer og andre med interesse inden for branding, salg og marketing.

Som deltager på ”Branding som business driver i BtB” vil dit outcome være:

  • En dybere indsigt i, hvordan og hvorfor branding påvirker salget i stigende grad i BtB. 
  • Kendskab til nye muligheder for at udvikle forretningsmuligheder i BtB-virksomheder.
  • Cases der viser, hvordan virksomheder får fokus på de kunder, der skaber størst værdi.

PROGRAM

09.00 Velkomst - Chefkonsulent Liv Thøger, DI Handel

09.10 De nye salg og marketing udfordringer i BtB - Senior Partner Søren Poulsen, Kunde & Co
Introduktion til BtB virksomhedernes behov for at binde salg og marketing langt mere sammen, og skab et langt mere kundeorienteret fokus på salgsprocessen.

09.50 Virksomhedens branding og kernefortælling som afsæt for salgsrelationer - Account Director Lasse Telling, Kunde & Co
Udvikling af en service/handels- virksomheds kernefortælleing - der tages udgangspunkt Kunde & Co’s erfaringer med BtB beslutningstagere for virksomheder som Beierholm, Danske Commodities, Wavin

10.20 Pause

10.35 Customer journey marketing og branding - Partner Nils Koch, Kunde & Co
Med udgangspunkt i konkrete eksempler fra BtB virksomheder vises, hvordan forståelse for kunderejsen kan danne grundlag for en målrettet marketing indsats. Erfaringer baseret på arbejde med virksomheder som Grundfos, Solar, Optimera, Flügger, Danfoss, Geberit og Bosch Rexroth.

11.10 Ægte kundeloyalitet, mere end et spørgsmål om rabat - Dialog direktør Annemette Kjær Nielsen, Kunde & Co
Hvem kan I som virksomhed reelt skabe værdifuld loyalitet med, og hvordan kortlægges de væsentligste drivere for loyalitet?  Erfaringer baseret på arbejde udvikling af kunde relationer for en række BtB virksomheder som Solar, Optimera, Flügger, Grundfos, og Carestream Dental.

11.45 Afrunding - Senior Partner Søren Poulsen, Kunde & Co
Opsamling på erfaringer og nøglekonklussioner. 

12.00 Sandwich og networking

Praktisk info

TID OG STED
Torsdag den 7. juni 2018
Kl. 09.00 - 12.00

Industriens Hus
H. C. Andersens Boulevard 18
1787 København V.

PRIS
- Gratis for medlemmer af DI Handel og DI*
- 800 kr. ex. moms for ikke-medlemmer

*No-show fee på kr. 495,- ved udeblivelse på dagen.

TILMELDINGSFRIST
Tirsdag den 5. juni 2018

Relateret