Guide: LinkedIn

Beskrivelse

Hvordan skaber du en relevant, seriøs profil på LinkedIn og skriver updates, som andre har lyst til at læse og interagere med? Og hvordan kan og bør du forholde dig til dine ansattes og kollegaers profiler på LinkedIn? Hvorfor skaber gode personlige profiler et bedre virksomhedsimage? Det og meget andet får du indblik i her, hvor DI Handel i samarbejde med Tokerød Plus har udarbejdet en guide med råd om, hvorledes I høster mest udbytte af jeres tilstedeværelse på LinkedIn.

Guidens indhold
Download guiden, der giver dig et par hurtige tip til succes på LinkedIn. Guiden kan bruges til personlige profiler som virksomheds profiler og er let at læse og indeholder følgende emner:

- Beskriv hvem du er
- Vis hvad du kan
- Skab værdi ved at dele din viden – og frem samtidig din mærkesag
- Mål din indsats
- Segmenter, så du rammer rigtigt
- Udvid din Company page med ’grupper’ og ’showcases’
- Hold øje med dine følgere via analytics
- Successen af din virksomheds LinkedIn profil drives i høj grad af dine medarbejderes - aktiviteter på LinkedIn
- Drop direkte salg og overannoncering
- Et par tekniske råd

For medlemmer

Du skal være logget ind for at få adgang til siden

Det er kun medlemmer af DI Handel, der har adgang til dette indhold. Er din virksomhed medlem af DI Handel, kan du oprette dig som bruger

Log ind Opret bruger