Webinar

Opgradér hjemmekontoret til 2.0

Hvordan undgår du bedst arbejdsskader og uhensigtsmæssige arbejdsstillinger på hjemmekontoret? Få gode råd til, hvordan du ergonomisk og teknologisk skaber de bedste rammer for din hjemmearbejdsplads.

Foto: Getty Images

Flere eksperter forudser en hverdag, hvor langt de fleste medarbejdere i længere perioder skal arbejde hjemme. Det er med andre ord tid til at opgradere hjemmekontoret til 2.0. 

Bliv klogere på indretning, ergonomi og teknologi i forbindelse med hjemmearbejde på vores webinar onsdag den 16. december 2020.

Udbytte

  • Gode råd til indretning af hjemmearbejdspladsen
  • Indsigt i hvordan ergonomi og teknologi kan sikre gode arbejdsforhold
  • Indblik i hvordan hjemmearbejdsdagen bliver så god og produktiv som muligt
  • Hvad du som arbejdsgiver skal være opmærksom på for at sikre de mest optimale rammer for hjemmearbejde

Oplægsholdere

  • Lone N. Eskildsen, Partner og HR-ansvarlig i EY’s revisionsforretning
  • Allan Dehn, Arbejdsmiljøkonsulent og fysioterapeut hos Crecea med spidskompetence inden for ergonomi og sundhedsfremme

Branchedirektør i DI Rådgiverne, Katrine Ellersgaard vil være moderator på arrangementet.

Webinaret er overstået

Afspilning af webinar kræver medlemsskab af: DI

Login her

Malene Rygaard

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3787
  • Mobil +45 2829 4466
  • E-mail mry@di.dk

Kirsten Alkjærsig

Fagligt ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3569
  • Mobil +45 2465 8422
  • E-mail kna@di.dk