Arrangement

Salgskonferencen 2019: handels(R)evolution

Kig med i DI Handels fremtidsprisme: Hvem vinder kundernes gunst i fremtiden?

if (Model.NoAmbientAndAutoplay) { } else if (Model.IsAutoplay || Model.UseStatistics) { } else if (Model.IsAmbient) { } else {
}

Revolution eller evolution?

Evolutionsteoriens fader Charles Darwin skrev i 1859 bogen ”Om Arternes Oprindelse ved naturlig Selektion”, hvor han beskriver evnen til at tilpasse sig omgivelserne gennem generationer, som den styrende parameter for overlevelse. Revolutioner er som regel voldelige og de varsler store omvæltninger af basisstrukturer i et samfund, som alle borgere og virksomheder skal tilpasse sig til i et ekstremt højt tempo. Hvis hastighed er den definerende faktor, må konklusionen være, at vi står midt i en handelsrevolution.

Handelsvirksomhedernes ”habitat” er under kraftig forandring i disse år og deres evne til at tilpasse sig bliver testet som aldrig før, og selv verdens største internethandel har set skriften på væggen:

"Amazon er ikke for stor til at fejle. Faktisk forudser jeg, at Amazon en dag vil fejle. Amazon vil gå bankerot," sagde Jeff Bezos for nylig til et møde ifølge Forbes Magazine

Alle har udfordringer, nogen brancher mere end andre. På Salgskonference 2019 vil vi stille skarpt på nogle af de største udfordringer for handelsvirksomhederne i Danmark og give bud på hvad de skal gøre for holde sig i topform, så de kan vinde kunderne gunst i fremtiden og ultimativt sikre deres overlevelse.

Du skal komme til Salgskonference 2019, hvis du vil høre om hvordan du som virksomhed kan forblive konkurrencedygtig og få tips til hvordan du skal tilpasse dig en ny virkelighed. Kigger vi igennem DI Handels fremtidsprisme, ser vi 4 store områder som katalysatorer for handel(r)evolutionen,

  1. Nye forretningsmodeller
  2. Digitalisering og ny teknologi
  3. Globalisering eller lokalisering
  4. Online markedspladser og e-handel

Virksomheder bliver tvunget til at forholde sig til, hvordan de skal agere i en ny virkelighed, hvor deres kunder for mere information, flere valg, flere digitale services, hurtigere levering og lavere priser. En ting er sikkert, hvis du som leder ikke er klar til at kigge kritisk på din forretning og forholde dig til, for eksempel om jeres placering i værdikæden giver mening for dine kunder eller om yderligere digitalisering kan give jer en konkurrencefordel, så står I stille - og vil være i fare for at bukke under for konkurrencen.

Du bør deltage på Salgskonference 2019, hvis du er

  • C-level leder
  • Manager med beslutningsansvar
  • Har ansvar for salg, kundeservice, marketing og e-handel

Kom til Salgskonference 2019 og bliv en af vinderne i handels(r)evolutionen.

Susanne Praefke Svendsen

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3855
  • Mobil +45 4128 5561
  • E-mail sps@di.dk

Kim Bruno-Lindby

Faglig ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3766
  • Mobil +45 4111 0111
  • E-mail kibl@di.dk