Arrangement

Webinar: Sådan skaber du den bedste online kundeoplevelse

Hvordan giver du kunderne den bedste oplevelse i onlinedialogen? Har du de rigtige onlineværktøjer og kompetencer? Alle de spørgsmål får du svar på, når Intenz og DI Handel inviterer til webinar mandag d. 30. marts. Tilmeld dig her.

I disse uger er Danmark lukket ned, og det betyder, at kunderne er ikke tilgængelige på de naturlige kanaler. Fysiske møder erstattes af online møder, og virksomheder, salgsorganisationer, sælgere og mange andre tvinges ud i den svære disciplin at lære tekniske nye løsninger at kende samtidig med, at der stilles nye krav til kommunikationsmåde og form.

Sagt på en anden måde: Det er de samme teknikker - men brugt på nye måder.

Den reelle udfordring

Den primære udfordring ligger ikke så meget i, at vi ikke kan mødes ansigt til ansigt - der kommer teknologien os til hjælp. En hurtig søgning på nettet eller en kort gennemgang af dit LinkedIn-feed, vil med garanti afsløre flere gode og hjælpsomme opslag. Med dem kan du sikre en både ordentlig, professionel og god mødeoplevelse via teknologien.

Men den reelle udfordringen består nærmere i at få opbygget de bedste kompetencer, vaner, strukturer og rutiner hos hele salgsstyrken. Det er salgsstyrken, der skaber den oplevelse hos kunden, som I ønsker at stå for. Kort sagt: Hvordan kan I skabe jeres signatur oplevelse for kunderne i online dialogen?

Løsningen

Løsningen er en klar bevidsthed i salgsorganisationen om, hvordan og på hvilken måde I ønsker at være afsender. Mere end nogensinde skal salgsorganisationerne udstråle, at de er et team, der tager sig af kunderne. Strukturen for møderne skal defineres, og sælgerne skal trænes i de rigtige kompetencer. Måske skal sælgerne også have lavet en vurdering af, hvor de med fordel kan udvikle deres færdigheder til gavn for kundeoplevelsen.

Du får indsigt i:

  • Hvordan skal jeg strukturere vores online møder?
  • Hvordan får jeg skabt den bedste oplevelse for kunden?
  • Hvilke kommunikationsværktøjer skal jeg tænke ind i dialogen?
  • Hvordan aktiverer jeg kunden og sikrer accepter?
  • Hvordan træner og opbygger vi vores måde at gennemføre de bedste online møder?
  • Hvordan måler vi kompetence niveauet på at gennemføre online møder?
  • Hvordan igangsætter vi træning og udvikling?

Det får du med hjem:

Værdifuld indsigt i hvordan du får defineret den bedste kundeoplevelse online.

Information om hvilke krav kunderne stiller til salgsorganisationens færdigheder, motivation og kompetencer.

Inspiration til hvordan I igangsætter vurdering og udvikling af den bedste oplevelse for kunderne, så I kan vinde markedet – både nu og på den anden side af krisen.

Praktisk

Webinaret finder sted mandag d. 30. marts kl. 13 og varer en time. Webinaret afholdes af Senior Partner hos Intenz Mads Winther.

Mads Winther

Mads Winther, Intenz. Mads har gennem mere end 20 år arbejdet med at optimere salgsorganisationer. Dels gennem træning og udvikling af sælgere – men også gennem udvikling af salgsledere til at strukturere og følge op på sælgernes adfærd. Derudover er Mads involveret i tæt sparring med en række forskere indenfor salgsudvikling i hele verden. På webinaret vil Mads komme ind på, om virksomheder har de rigtige kompetencer, adfærd og ledelses opfølgning på deres online dialoger med kunderne til at sikre at salget kan nå deres mål.

Hold dig opdateret

Modtag DI Handels nyhedsbrev og få relevante nyheder, analyser og events inden for salg, marketing, kundeservice og e-handel direkte i din mailboks hver uge.

Tilmeld dig nyhedsbrevet her

Stine Grønholdt Martensen

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 4706
  • Mobil +45 5213 2359
  • E-mail stgm@di.dk

Maria Nielsen

Fagligt ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3152
  • Mobil +45 2096 4044
  • E-mail mnie@di.dk