Webinar

Webinar: Virtuelle kundemøder er primært en fordel for køberne – hør hvordan sælgerne tager kontrol over salgsprocessen virtuelt?

På trods af Zoom, Teams og andre digitale platforme, der flittigt er blevet brugt og rost under coronakrisen, så halter salgsteamet faretruende bagud på effektiviteten ved hjemmearbejde. Det kan koste omsætning, vækst og i sidste ende danske arbejdspladser.

Ifølge analyse fra Forrester taler 72% af sælgere for meget og de sætter sig ikke i tilstrækkelig grad ind i kundens forretning. 

Skærmen pacificerer og lægger op til envejskommunikation. Det inviterer sælgerne til pitche produkter, lave demoer og skrive tilbud for tidligt i salgsforløbet.

Hvis sælgerne ikke formår at skabe engagement og udvikle løsninger med kunderne virtuelt, så vil købsbeslutningerne blive baseret på pris og ikke værdi.

Sælgere bør genbesøge grundlæggende kompetencer, som spørgeteknik, præsentationsteknik og naturligvis sikre at de fysiske og digitale rammer understøtter en effektiv arbejdsplads.

Dit udbytte fra webinaret vil være indsigt i aktiv lytning, konkrete tips til hvordan du engagere mødedeltagere, og hvordan du effektivt forbereder virtuelle salgsforløb, guider kunden igennem købsprocessen og følger det komplekse salg i mål.

Målgruppen for webinaret er: Salgschefer, salgsansvarlige, KAM´ere og salgskonsulenter.

Hold dig opdateret

Modtag DI Handels nyhedsbrev og få relevante nyheder, analyser og events inden for salg, marketing, kundeservice og e-handel direkte i din mailboks hver uge.

Tilmeld dig nyhedsbrevet her

Anne Rosted

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3091
  • Mobil +45 5213 2318
  • E-mail anrs@di.dk

Søren Münster

Fagligt ansvarlig

  • Direkte +45 3377 4822
  • Mobil +45 2674 7014
  • E-mail somu@di.dk