Arrangement

Loyalitetskonference 2024 CX - The End Game

Dansk Markedsføring, CBS og Dansk Industri gentager succesen fra sidste år, hvor Loyalitetskonferencen trak fuldt hus og introducerede deltagerne til den nyeste forskning indenfor kundeloyalitet, medlemsklubber og kundeoplevelser. Deltag og bliv inspireret af internationale cases, de stærkeste forskere og af virksomheder der har ramt et tårnhøjt loyalitetsniveau hos deres kunder.

Og indrømmet. Overskriften er lidt kryptisk og kan opfattes på flere måder. For er vi ikke for længst kommet til slutspillet om, hvor centralt CX er for virksomheder?

CX – The End Game er din mulighed for at åbne dit firmas fulde potentiale, ved at få overblik over friktionspunkter i kunderejsen, effektiv CX måling og den finansielle betydning. Du vil møde en stærk række af indsigtsfulde talere, som har mestret kunsten at oversætte kundefokus til finansiel succes på global plan.

Velkommen til den definitive konference om loyalitet og CX-målinger

På dagen vil du få indblik i:

  • ROI af CX
    Oplev hvordan man kvantificerer indvirkningen af CX på bundlinjen, fra at forbedre kundeloyalitet til at optimere driftseffektivitet. Lær at udnytte kraften af kundefeedback til at finpudse dine produkter, tjenester og den samlede kunderejse.
  • Den nyeste CBS analyse inden for CX
    Hvad er niveauet i 2024 på CX i danske virksomheder? Forstå hvordan kundeoplevelsen direkte påvirker vigtige økonomiske målinger som omsætningsvækst, kundelevetidsværdi og omkostninger til betjening.
  • CX i et B2B perspektiv
    Hvordan sikrer globale B2B organisationer, at CX understøtter deres forretning i samme grad, som vi har set i B2C verdenen?
  • Teknologiske innovationer
    Udforsk hvordan kunstig intelligens (AI), machine learning (ML) og dataanalyse kan personalisere kundeoplevelser og strømline processer for bedre finansielle resultater.
  • Mindset innovation:
    Sammenhængen mellem ”mindset” (kunder, ledelsen og virksomheden) og CX måling
  • Medarbejder-kundesynergien:
    Afdækning af den kritiske forbindelse mellem medarbejdertilfredshed og kundetilfredshed, og hvordan man dyrker en kultur, der kæmper for begge.
  • Feedback som et strategisk værktøj:
    Lær at udnytte styrken ved kundefeedback til at forfine dine produkter, services og den overordnede kunderejse.
  • Netværksmuligheder:
    Mød ligesindede, mentorer og innovatører. Del indsigter, indgå partnerskaber og samarbejd om nye ideer i et miljø, der summer med energi og kreativitet.

Mød konferencens talere:

Key-Notes:

  • Paula Courtney, President & CEO, The Verde Group (Canada/US)
  • Joost de Blienk, Global Commercial Intelligence and CX Leader, Mercer/MarshMcLennan (Holland)
  • Alex Sender, Vice President of Global Services, Candela Medical (US)
  • Thomas Stack, Head of Customer Experience, Albatros Travel, Host at Kunderejsen (DK)
  • Med flere…

Konferencens program vil løbende blive opdateret.

Tilmelding

Denne tilmeldingsside er forbeholdt medlemmer af Dansk Industri (DI) og DI Handel.

Er du ikke medlem af huset kan du tilmelde dig konferencen hos Dansk Markedsføring på følgende URL:

Konferencens samarbejdspartnere

image6kz8i.png