Arrangement

Digitalisering der skaber værdi for dine B2B kunder

I en tid, hvor teknologi og digitalisering udvikler sig med en hidtil uset hastighed, står virksomheder konstant overfor nye og spændende udfordringer. Digitalisering er ikke længere blot et buzzword, men en central ”driver” for vækst, innovation og kundetilfredshed.

På dette seminar, som er målrettet til CxO'er og ledende beslutningstagere, fokuserer vi på den praktiske anvendelse af digitalisering, til at skabe direkte værdi for både virksomheder og deres kunder. Vores mål er at give deltagerne indblik i, hvordan man ikke blot overlever, men trives i en digital tidsalder, og hvordan man omdanner teknologiske muligheder til håndgribelige resultater.

Tag del i en transformerende dag, hvor vi vil udforske AI og digitaliseringens kraft!

Du vil blandt andet møde 4 stærke BtB cases, som viser hvordan digitale løsninger kan være en katalysator for vækst inden for områder som projektsalg, account management og aftersales. Løsningerne vil vise, hvordan man effektivt kan optimere interne processer i produktudvikling, salg, marketing og kundeservice, og ikke mindst, hvordan man skaber en succesfuld digital salgsstrategi. Og vi kan naturligvis ikke tale om digitalisering uden at tale om AI, derfor har vi inviteret digital vismand Jan Damsgaard, som vil afmystificerer AI. Han vil med masser af eksempler vise, hvordan teknologien kan hjælpe virksomheder.

Tilmeld dig med det samme

Vi har begrænset pladser, derfor er det vigtigt, at du tilmelder allerede i dag.  Og glæd dig til at se digitale løsninger, som har gjort en stor forskel internt i virksomheder og for deres kunder. HUSK, at anvendelse af teknologi ikke er et mål i sig selv. Det handler om at kunne bruge teknologi og digitale løsninger til at skabe værdi for jeres kunder.

Vi glæder os til at se dig!

Programmet er med forbehold for ændringer.

Program

  • 09.00

    Ankomst & morgenmad

  • 09.30

    v/ DI Handel

    Velkomst

  • 09.45

    v/Mette Reinholt Mortensen, COO, Hesehus A/S

    E-handel trends, der gør en forskel for B2B

    Hesehus er de sidste to år udråbt som Danmarks bedste digitale bureau til E-commerce i den årlige MyImage rapport. De deler ud af de seneste trends og værktøjer, der gør det lettere for jer at sælge og lettere for kunderne at købe. Du kommer til at blive klogere på, hvordan I kan anvende f.eks. AI og andre teknologier og trends til at øge jeres salg.

  • 10.15

    v/Jens Christian Christiansen, CCO, BCM Transtech A/S

    Digitalisering der effektiviserer projektsalg

    BCM Transtech producerer og sælger avancerede kundetilpassede lagerløsninger, hvor salgsprocessen let kunne være 2 måneder fra en kunde havde ønsket tilbud. Med nyt digitalt værktøj er salgsprocessen reduceret til 2 timer - hør hvordan BCM Transtech skabte en e-handelssucces der blev finalist ved "Årets Digitale SMV:Omstilling" i 2021 med deres løsningssalg.

  • 10.45

    Pause

  • 11.10

    v/Christina Bruus-Jensen, Marketingchef, ICM Safety A/S

    Hvorfor har alle ikke en kundeportal?

    Alt peger på digitalisering. Alt peger på at tilbyde kunder service, præcis når de ønsker det. Alt peger på selvbetjening. Men hvis dette er svaret, hvorfor har alle så ikke en top-tunet kundeportal? Mange har slet ikke en. Spænder vi i B2B ben for os selv? Hør mere om de udfordringer, man møder internt og eksternt på vejen mod den realistiske ideelle løsning.

  • 11.40

    v/Mikkel Bang Hedelund, Bæredygtighedschef, Davidsen Tømmerhandel A/S

    En løsning der hjælper kundernes bæredygtighedskvaler

    Davidsen har udvidet deres service og skabt kundeloyalitet ved at bruge bæredygtigheds agendaens mange krav til dokumentation og data - udfordringerne er vendt til muligheder. Deres investering i e-handel har gjort, at de kan tilbyde en større grad af services indenfor dokumentation og data med fokus på bæredygtighed. De er med deres løsning blevet mere end en grossist for deres kunder. Davidsen ser mange fremtidige muligheder, og er ikke færdige med at udvikle de digitale muligheder.

  • 12.10

    Frokost

  • 12.50

    v/Thomas Aslak Søholm, Senior Digital Project Manager, Fristads & Kansas Group

    Stærk differentiering i markedet med digital løsning

    Fristads & Kansas sælger arbejdstøj i store dele af verden. En verden med mange forskellige behov. Deres e-handelsløsning har gjort det muligt med én platform at skabe 200 kundespecifikke webshops til 180.000+ brugere. Løsningen dækker flere forskellige forretningsmodeller, har gjort internationalisering nemmere og er blevet en afgørende faktor i indsalg. Samtidig har løsningen optimeret mange interne processer – både for kunderne og for Fristads & Kansas.

  • 13.20

    v/Jan Damsgaard, Professor og Digital vismand, CBS

    AI bliver større end internettet – sådan kan virksomheder favne teknologien

    AI som teknologi har eksisteret i mange år, men har gennem ChatGPT spredt sig med lynets hast og hurtigere end noget tidligere fænomen på internettet. Digital vismand Jan Damsgaard har skrevet bogen ”AI – mellem fornuft og følelser”, som afmystificerer AI og med masser af eksempler på, hvordan teknologien kan hjælpe virksomheder. Jan vil med dette oplæg fortælle, hvordan virksomheder kan komme ombord i denne teknologi og høste fordele og håndtere ulemper og misbrug. Jan vil i hans oplæg også komme ind på vigtigheden af regulering, der ifølge Jan ikke må være så hård, at vi bremser EU-landendes muligheder for at skabe konkurrencedygtige virksomheder baseret på AI.

  • 13.50

    Opsamling & afrunding

  • 14.00

    Tak for i dag!