Hvordan ser fremtiden ud for kunderejsen?
Hvordan ser fremtidens kunderejse ud? Og hvad skal der til for at lykkes? Kom og lær hvordan du møder fremtidens forbruger.
DI Handel, DI Rådgiverne og Acceleration inviterer til formiddagsseminar om en kunderejse i hastig forandring. Hvilken rolle har det fysiske touchpoint i fremtiden og hvor stor betydning får de digitale tocuhpoints? Vi tager diskussionen op når vi ser på tendenser og anbefalinger på dette formiddagsseminar.
At arbejde med sin kunderejsen er ikke længere et tilvalg i arbejdet med vækst, kundeloyalitet og interne arbejdsgange, men en nødvendig og en grundpræmis. Den digitale transformation har gjort kunderejsen til et vækstværktøj, der kan skabe sammenhængen imellem ecommerce og den fysiske butik.
Men hvordan udvikler det fysiske touchpoint i kunderejsen sig i fremtiden? Bliver rollen mindre når de digitale muligheder bliver ved med at udvikle potentialer? Og hvad sker der med de digitale touchpoints, når GDPR og diverse privacy initiativer ændrer vores muligheder for at udvikle en personaliseret oplevelse.
De spørgsmål og meget mere stiller vi skarpt på til dette morgenseminar præsenteret i samarbejde med Acceleration.
Acceleration er en del af GroupM – Danmarks (og verdens) største medie-bureau gruppe. Acceleration konsoliderer gruppens kompetencer indenfor strategi, rådgivning, experience design, cloud computing, automatisering, algoritmer og data science. Du kan se mere om os på https://meetacceleration.com/
Seminaret starter kl. 9-11, fra kl. 8.30 i Industriens hus på Rådhuspladsen. Der serveres kaffe og croissanter.