Arrangement

Hvordan ser fremtiden ud for kunderejsen?

Hvordan ser fremtidens kunderejse ud? Og hvad skal der til for at lykkes? Kom og lær hvordan du møder fremtidens forbruger.

DI Handel, DI Rådgiverne og Acceleration inviterer til formiddagsseminar om en kunderejse i hastig forandring. Hvilken rolle har det fysiske touchpoint i fremtiden og hvor stor betydning får de digitale tocuhpoints? Vi tager diskussionen op når vi ser på tendenser og anbefalinger på dette formiddagsseminar.

At arbejde med sin kunderejsen er ikke længere et tilvalg i arbejdet med vækst, kundeloyalitet og interne arbejdsgange, men en nødvendig og en grundpræmis. Den digitale transformation har gjort kunderejsen til et vækstværktøj, der kan skabe sammenhængen imellem ecommerce og den fysiske butik.

Men hvordan udvikler det fysiske touchpoint i kunderejsen sig i fremtiden? Bliver rollen mindre når de digitale muligheder bliver ved med at udvikle potentialer? Og hvad sker der med de digitale touchpoints, når GDPR og diverse privacy initiativer ændrer vores muligheder for at udvikle en personaliseret oplevelse.

De spørgsmål og meget mere stiller vi skarpt på til dette morgenseminar præsenteret i samarbejde med Acceleration.

Acceleration er en del af GroupM – Danmarks (og verdens) største medie-bureau gruppe. Acceleration konsoliderer gruppens kompetencer indenfor strategi, rådgivning, experience design, cloud computing, automatisering, algoritmer og data science. Du kan se mere om os på https://meetacceleration.com/

Seminaret starter kl. 9-11, fra kl. 8.30 i Industriens hus på Rådhuspladsen. Der serveres kaffe og croissanter.

Program

  • Oplæg

    Har pandemien sat sig blivende spor hos forbrugerne?

    Historien viser at markante begivenheder ændrer menneskets adfærd. Vi ser på de forbrugertendenser som efter pandemien forventes vil have blivende indflydelse og/eller kortvarig indflydelse på kunderejsen.

    Er forbrugerne nu blevet så digitale at det fysiske touchpoint er overflødigt og al handel bliver e-handel?

    Gennem kvantative og kvalitativer analyser følger vi løbende forbrugernes adfærd for at forstå hvordan det vil påvirke kunderejsen.

  • Peter Juul Ottesen

    Senior strategi-konsulent hos Acceleration/GroupM.

    Ekspert i målgruppeindsigter og segmentering Peter har arbejdet med marketing og forretningsstrategi i over 25 år. Har specielt haft fokus på at omsætte målgruppeindsigter til operationel handling indenfor retail. Arbejder i dag primært som rådgiver for internationale kunder. Han er uddannet cand. merc fra Copenhagen Business School.

  • Oplæg

    Hvordan designer man en kunderejse og lever op til dine kunders forventninger?

    Hvordan udvikler du en sammenhængende kundeoplevelse på tværs af dine digitale og fysiske touchpoints (butik, app og website) så dine kunder gider komme igen?

  • Jacob Fruensgaard Øe

    Strategy Director hos Acceleration. Expert i Design Thinking og Customer Experience

    Jacob har arbejdet med udvikling af kunderejser og experience design gennem 18 år. Kundeporteføljen er bred og omfatter bl.a. biler, farma, FMCG og software. Omdrejningspunktet er dog altid det samme: Hvordan skaber vi signaturoplevelser for kunderne? Hvordan løser vi deres problemer, så brand og slutkunde knyttes tættere til hinanden.

  • Oplæg

    Growth Experiments. En “test and learn” tilgang til datadrevet vækst

    Hvad er mulighederne for at bruge de nyeste teknologier og metoder inden for dataaktivering, algoritmer og Cloud teknologi til at drive effektivitet og vækst i jeres forretning? Hvordan leverer og skalerer vi simple “proof of concepts” og måler effekten præcist og korrekt.
    (Om teknologi, data-aktivering, algoritmer og growth eksperiments)

  • Jakob Kofoed

    Senior Partner hos Acceleration. Konsulent og rådgiver inden for data og teknologi til større internationale kunder.

    Jakob har arbejdet som konsulent i over 15 år med at rådgive internationale kunder inden for brug af data og teknologi til at optimere deres forretning. I den periode har Jakob været partner i en tech start-up, Global CTO og CEO for GroupM’s data og tech forretning. Han er uddannet cand.marc.mat fra Copenhagen Business School.

Anne Rosted

Anne Rosted

Koordinator