Arrangement

Sælg mere på jeres digitale kanaler

Opdag den perfekte balance mellem digitale kanaler og relevant billedcontent på dette inspirerende morgenmøde! Uanset om du kommer fra en etableret virksomhed eller er en iværksætter på vej op ad stigen, ved vi, at de rigtige kanaler, kombineret med visuelt tiltalende billedmateriale er afgørende for at nå ud til din målgruppe og skabe god effekt for salget.

Du skal deltage, hvis du er ansvarlig for markedsføringen eller salget hos jer. Du vil høre, hvorfor det er så vigtigt at være til stede på forskellige kanaler for at nå relevante målgrupper på en effektiv måde. På morgenmødet vil vi hjælpe dig med at være på forkant med de nyeste trends og kanaler inden for digitale- og traditionelle medier.

Vi ved, at indholdet er konge, og i en verden, der konstant bombarderes med information, er det afgørende at skabe relevant og iøjnefaldende content for dine kunder. Ved at skabe visuelt imponerende billedmateriale, der fanger opmærksomheden og fortæller din virksomheds historie på en unik måde, vil I kunne afsætte flere produkter på de kanaler, jeres kunder er på. 

Uanset om det er smukke produktbilleder, inspirerende grafik eller engagerende visuelle historier, er det vigtigt at have indholdet klart for øje. Find det rette indhold i form af produktbilleder eller stemningsbilleder, der skiller dig ud fra mængden og viser dine produkter i den farve, form og kontekst som kunderne ønsker. Så ganske kort - få styr på dit indhold til de forskellige kanaler, så det passer perfekt til hver enkelt platform og nå ud til din målgruppe på den mest effektive måde.

Kort om Vocast

I takt med magasinernes tilbagegang må brands finde nye kanaler til at nå markedet. Influencere, stylister, bloggere er med rette kommet i fokus på grund af deres rækkevidde og indflydelse, men måske allermest oplagt er forhandlere. De har alle instagram, Facebook og nyhedsbreve. Tilsammen har dine forhandlere en enorm rækkevidde. De har allerede købt jeres produkter, nu mangler de bare noget marketing content til at hjælpe dem med at sælge lidt mere. Kom og hør VOCAST Co-founder Jens Hamborg Koefoed fortælle om best practise på dette område. Med udgangspunkt i gode cases fra danske designbrands, fortæller han om de vigtigste læringer til at lykkes med at bruge sine forhandlere som marketing-partnere.

VOCAST er en teknologivirksomhed med fokus på små design- og livsstilsvirksomheder. Brands som Humdakin, Oyoy Living og Woud men også globale brands om Versace, Uniqlo, Gubi og Hay. VOCAST Brand Sharing Platform brugt af 400+ brands fra 17 lande. Virksomheden betjener 3 millioner unikke brugere om måneden på tværs af kundernes digitale showroom.

Kort om Phiro A/S

Kernen i Phiros arbejde er at skabe værdi for virksomhedens kunder gennem rådgivning og levering af det helt rette digitale billedmateriale. Fundamentet for dette er digitale produkter, og på dagens oplæg vil medejer Rasmus Friis Skovgaard fokusere på vigtigheden af digitale produkter. Hvad er digitale produkter, hvad skal der til for at aktivere disse og vækste omsætningen hos kunderne, og hvorfor er digitale produkter en optimal løsning, hvis man skal ud på mange salgskanaler? Oplægges afsluttes med 5 key learnings. 

Phiro, der har hovedkontor i Århus og 3D-produktionskontor i Vietnam, rådgiver og samarbejder med både store og små med virksomheder inden for møbelindustrien, herunder bl.a. JYSK, ILVA, House of Finn Juhl, IKEA (S), Wayfair (US), og OTTO (DE). 

Kort om Eilersen

Siden 1895 har virksomheden fokuseret på håndværk, kvalitet og innovation. Grundlægger Niels Eilersen var den første i Danmark til at anvende damp til at bøje træ. Innovation og tradition er stadig essensen af virksomheden, der har givet liv og navn til mange klassikere gennem årene. Siden 1930erne har Eilersen produceret møbler med kvalitet, komfort og holdbarhed i højsædet. Denne strategi har gjort Eilersen til et anerkendt brand både herhjemme såvel som internationalt. Eilersen drives i dag af fjerde generation.

Program

  • 09.00

    v/ Didde Rishøj, DI

    Velkommen til morgenmødet om kanalvalg og billedcontent

  • 09.05

    v./ Jens Hamborg Koefoed, direktør hos Vocast Aps

    PR i en post massemedie-æra – hvilke nye kanaler skal du prioritere?

  • 09.35

    v./ Rasmus Skovgaard, medejer og salgsdirektør hos Phiro A/S

    Digitale produkter – perfekt til en omnichannel løsning

  • 10.05

    Kort pause

  • 10.20

    Rundvisning i produktionen hos Eilersen

  • 10.50

    v./ DI

    Afrunding

  • 11.00

    Tak for i dag