Arrangement

Workshop for salgsledere

Er du fremtidens salgsleder? Det sidste år har for alvor ændret måden kunderne køber, og det har skabt en blivende ny normal for salg og køb. Det betyder, at det aldrig har været vigtigere, at for salgsledere at vide, hvordan fremtidens digitale salg bør gribes an, end det er lige nu.

Derfor er tiden nu til at gentænke måden, du leder salget i en ny digital normal.

For at hjælpe dig som salgsleder med at lykkes på nye måder, afholder vi den 8. marts i København og den 17. marts i Lystrup en workshop, hvor vi dykker ned i og bliver klogere på, hvad fremtidens salgsledere skal tage højde for.

Til afvikling af workshoppen er DI Handel gået sammen med rådgivningsvirksomheden Intenz om at lave et program der fokusere på de ting, der hjælper dig med at lykkedes som salgsleder.

Efter deltagelse i workshoppen, vil du være i stand til at:

  • Lede salget til bedre resultater gennem effektiv salgsledelse
  • Identificere de vigtigste kompetencer sælgere skal mestre i fremtidens salg
  • Benytte praktiske redskaber til at ændre adfærden hos dine sælgere (og dig selv)
  • Identificere de vigtigste forhindringer, du som salgsleder skal fjerne, for at undgå at sælgerne gør, som de altid har gjort
  • Arbejde med konkrete metoder, som du kan bruge alene eller i dit salgsteam til at styrke salget i virksomheden

I programmet kommer vi blandt andet ind på:

  • Hvad du bør vide om salgets udvikling
  • Salgsledelse: Hvorfor og hvordan skal du gentænke og tilpasse
  • De nøgletal, du er nødt til at kende for at lede salget i fremtiden
  • Hvad du kan gøre som salgsleder for at få det til at ske
  • Hvordan I gør det sjovt og energigivende at træne salg

Hos Intenz hjælper de salgsorganisationer med at omstille salget til den nye virkelighed. De hjælper ledere af salget med at nå salgsmålene uden “bare” at presse på for flere indsatser eller udøve mikromanagement-salgsledelse ved konstant at følge op på sælgernes salgsaktiviteter.  

Deltag på workshoppen og få inspiration til at få større effekt af jeres salgsledelse.

Oplægsholder

Karina Burgdorff Jensen fra Aalborg Universitet, forsker som en blandt en håndfuld forskere i Danmark i salg. Karina arbejder med og forsker i salgsdialoger, sales management og sales enablement. Derudover arbejder Karina med analyse, udvikling og implementering af salgsforløb i virksomheder med fokus på co-creation, salgsledelse og sales enablement.

Karina Burgdorff Jensen

Phd. Studerende i salg og salgsledelse ved Aalborg Universitet

Oplægsholder

Rasmus er konsulent og har arbejdet med udvikling og træning af salgsorganisationer siden 2015. Han har erfaring som VP for salg indenfor Software as a service og har samtidigt erfaring med udvikling af salgsorganisationer på tværs af brancher.

Rasmus Faber Studstrup

Konsulent, Intenz