Netværk

Verdensmålsnetværk for marketing- og salgschefer

Er bæredygtighed og verdensmål på din virksomheds agenda? Har I en 2030 verdensmål-vision? Så spørger du måske dig selv, hvordan du som ansvarlig for virksomhedens marketing og salg kan understøtte jeres bæredygtige omstilling yderligere og bruge jeres bæredygtige tiltag i jeres salgs og marketingmateriale uden at frygte greenwashing? Eller ligefrem være den, der bærer Verdensmålsagenden frem i din virksomhed?

DI Handels Verdensmålsnetværk for Marketing- & Salgschefer har det formål at styrke vidensdeling og give dig mulighed for sparring om, hvordan du skal rådgive internt og kommunikere eksternt i forhold til anvendelse af verdensmål og bæredygtighed. Det er vigtigt at bevare troværdighed og samtidig udnytte det unikke selling point som verdensmål netop er – men hvordan? I dette netværk for handelsvirksomheder får du løbende viden, der understøtter og accelererer din virksomheds bæredygtighedsstrategi og arbejde med verdensmålene. 

Da netværket startede i november 2020 fik vi en generel indflyvning til Verdensmålene som forretningsmulighed, hvor de bl.a. fik indsigt i de faktorer, der bevirker at verdensmål og bæredygtighed bliver stadig mere vigtigt. De er nu ligeledes blevet introduceret for succesfulde casevirksomheder. Desuden får du i netværket træning i at anvende værktøjer, der kortlægger din virksomheds positive og negative bidrag til målene, og hvordan I kan zoome ind på enkelte mål og  implementere dem i jeres strategi. Netværket zoomer dertil ind på salg- og marketingspecifikke emner, som gør det nemmere at understøtte den bæredygtige transformation i intern og ekstern kommunikation.

Netværket mødes 4 - 5 x årligt på forskellige lokationer i Danmark og består af personer, der har det strategiske og operationelle ansvar for salg og marketing i handelsvirksomheder. Du vil møde ligesindede fra andre brancher, der står med samme type udfordringer, som du kender fra din egen virkelighed, hvilket skaber et trygt rum for vidensdeling og udvikling af bæredygtige kommunikations, salgs- og marketingstrategier.

Du vil ligeledes møde virksomheder, der allerede har gjort sig en række erfaringer på området, og derved få genvej til viden, der betyder, at du kan springe en række af de fejl over, som de har begået og løst undervejs.

Pris og andre vilkår

Gratis for medlemmer af DI Handel
7.500 kr. ex. moms for andre DI medlemmer

Der kan kun deltage en person per virksomhed, som forventes at deltage aktivt i netværket.

Tilmelding

Send en mail til Søren Münster på  somu@di.dk, hvis du er interesseret i at være med.

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden

Søren Münster

Søren Münster

Konsulent

Anne-Louise Graves Sandby-Møller

Anne-Louise Graves Sandby-Møller

Chefkonsulent