Webinar

Fremtidens SEO: Få indsigt i Googles nye AI-drevne søgemaskine

Google er på vej med en ny version af verdens mest populære søgemaskine: Google Search Generative Experience (SGE). I stedet for blot at vise ti links til websites i søgeresultat, vil de nu inkludere et svar genereret af AI i toppen af siden.

Webinaret er overstået

Afspilning af webinar kræver login

Login her

Denne udvikling er en markant ændring for alle, der arbejder med digital markedsføring og SEO.

Search Generative Experience vil uden tvivl påvirke vores søgeadfærd og den måde vi får svar fra Google på, men vil det også påvirke vores muligheder for at få trafik fra Google? Vil brugerne stadig klikke sig videre til websites, hvis Google giver et AI svar på den mest prominente placering i søgemaskinen?

IIH Nordic var blandt de første til at få adgang til beta-udgaven af Google Search Generative Experience, og på dette webinar vil de dele ud af deres foreløbige erfaringer.

  • En kort introduktion til Google SGE
  • Foreløbige resultater for SGE’s indvirkning på søgeadfærd
  • Hvordan kan virksomheder forberede sig til SGE
  • Skal SEO strategier ændres eller tilpasses
  • AI’s rolle i fremtidens SEO
  • De første erfaringer og indsigter fra udlandet

Fremtidens SEO på én time

På dette webinar kan du altså få et glimt af Google Search Generative Experience, og få indsigt i hvordan fremtidens SEO kan komme til at se ud. Tilmeld dig i dag og vær med når Christian udforsker og diskuterer fremtiden på Google.

Oplægsholder

Christian Doeleman-Lassen

Director of Digital Marketing Strategy, IIH Nordic