Webinar

Konverteringsoptimering baseret på dine kunders adfærd

Det er det lange seje træk der giver resultater og denne proces er en del af værktøjskassen for at sikre en succes med konverteringsoptimering. Du får masser af praktiske eksempler, hvad enten det er nyt for dig eller hvis du allerede bruger værktøjer som Hotjar, Clarity eller Mouseflow til at indsamle data om dine brugeres adfærd.

At forstå adfærden hos de besøgende på virksomheden hjemmeside, er afgørende for at forstå hvad der interesserer brugerne, hvad de engagerer sig i og ikke mindst hvor de oplever problemer der kan forhindre en konvertering. At være kundecentreret eller serviceminded er også at forstå brugernes adfærd på hjemmesiden. Det er let at indsamle data, men det er ofte en større opgave at forstå data og at omsætte det værdifulde ændringer - til handling.

I dette webinar - som optakt til næste års konference i Industrien Hus om konverteringsoptimering: Conversionboost - giver konferencens founder, senior CRO konsulent Ole Gregersen, eksempler på hvilke data virksomheder bør indsamle og ikke mindst hvordan de konkret kan omsættes til relevante ændringer på hjemmesiden.

Ole Gregersen

Optimering af online kunderejser er Ole Gregersens speciale. Igennem brugerdata, adfærdsdesign og User Experience arbejder han med at omsætte besøgende til betalende kunder. Ole er desuden grundlægger af Conversionboost konferencen.

Oplægsholder

Kim arbejder primært med e-handel og ny teknologi, som kan understøtte fremtidens handel på tværs af B2B, B2G og B2C.

Kim Bruno-Lindby

Chefkonsulent