Webinar

Konverteringsoptimering som del af en eksperimenterende kultur

Forestil dig en situation, hvor du kun implementerer de ting der virker på virksomhedens hjemmeside. Hvor risiko er minimeret, fordi du allerede har data der viser at dine ændringer påvirker de besøgendes adfærd og øger din omsætning. Hvor gætværk er afløst af en fast metode til at sikre, at du hele tiden bygger ovenpå, hele tiden øger effektiviteten.

Og forstil dig, at alle i din virksomhed frit kan byde ind med ideer til ændringer på websitet. Store som små. Hvor alle kender til metoden og sammen hylder dens succeser og lærer af det modsatte.
Hvor eksperimenter og test er sat i system og hvor innovation og udvikling ikke er styret af dem der "ved bedst", men er baseret på faktiske testresultater.

Det er fortællingen om den eksperimenterende kultur, som i denne tid vokser frem som trend og som ambition. Derfor er det også et vigtigt emne på årets Conversionboost, konferencen om konverteringsoptimering i Industriens Hus den 21. marts. Arrangeret af optimeringsspecialist Ole Gregersen i samarbejde med DI Handel.

For konverteringsoptimering, og de metoder og processer der ligger bag, er fundamentet eller trinbrættet til den eksperimenterende kultur. Den måde at tænkte på, er de bærende principper og processen der går fra analyse over hypotese til design og test, er dybt forankret i konverteringsoptimering.

I dette webinar varmer Ole Gregersen op til konferencen, med en indgang til den eksperimenterende kultur. Han fortæller om optimeringsprocessen og hvordan den kan modnes på vej mod at arbejde eksperimenterende som organisation.

Du vil også få indblik i hvordan konferencen kan lære dig mere om emnet og om de profiler der optræder i år. Webinaret er gratis og ved tilmelding får du også adgang til optagelsen efterfølgende.

Håber vi ses!

Ole Gregersen

Optimering af online kunderejser er Ole Gregersens speciale. Igennem brugerdata, adfærdsdesign og User Experience arbejder han med at omsætte besøgende til betalende kunder. Ole er desuden grundlægger af Conversionboost konferencen.

Oplægsholder

Kim arbejder primært med e-handel og ny teknologi, som kan understøtte fremtidens handel på tværs af B2B, B2G og B2C.

Kim Bruno-Lindby

Chefkonsulent

Tilmeld dig Conversionboost 2023 her!

blobid0.png