Webinar

LinkedIn som international leadgenerator og forretningsmotor

Hvad er de vigtigste dos & don’ts inden for LinkedIn-annoncering? Hvordan undgår du at begå de samme fejl som dine konkurrenter? Og hvilke 7 steps SKAL du have styr på for at lykkes med din LinkedIn-annoncering?

Webinaret er overstået

Afspilning af webinar kræver login

Login her

Alt det får du svar på i dette indlæg. Og som et ekstra lag tager vi skridtet ud i de internationale farvande, hvor André deler sine erfaringer med at indtage nye markeder med LinkedIn som primær vækst- og leadmotor.

Du får et helt unikt indblik i No Zebras LinkedIn Playbook, der samler konkrete tips, de største faldgruber og ikke mindst de skarpeste cases fra 700+ LinkedIn-kampagner og 6+ mio. håndteret i ad spend.

Indlægget er for dig, der allerede er i gang med LinkedIn-annoncering og ønsker konkrete tips til, hvordan du kan tage din annoncering til næste niveau – både inden og uden for landets grænser.

Programudkast:

  • LinkedIn som annonceplatform i DK og internationalt
  • Dos & don’ts inden for LinkedIn-annoncering
  • 7 steps til at lykkes på LinkedIn som annonceplatform
  • Case: Sådan vinder kunderne nye markeder med LinkedIn
  • Playbook flip-through
  • Q&A

No Zebra

No Zebra er et digital performance bureau med full-service rådgivning og single-service eksekvering. De skaber mærkbar og målbar vækst til din forretning gennem online commerce-løsninger.

No Zebra forvandler klik til købdata til performance og webbesøg til brugeroplevelser. De arbejder med alle typer af forretninger, hvor der foregår en transaktion mellem en køber og en sælger. Mød dem i København K, Aarhus og på nozebra.dk.

Oplægsholder

Han har flere års B2B marketing på CV’et – både som CMO på kundesiden og som konsulent på bureausiden – og har hjulpet virksomheder inden for SaaS, IT, rådgivning, industri og produktion med at få succes på det danske og internationale marked. Han har også stået i spidsen for den globale LinkedIn-indsats for No Zebras kunde LMS365, som i 2022 førte til den første officielle LinkedIn Case Study fra et dansk bureau.

André Hedegaard Madsen

Head of Marketing CPH, No Zebra