Arrangement

Værdikæden - Tur/retur - i Odense

Den aktuelle temperatur på økonomi og verdenshandel tilsat AI, produkt livscyklus & værdikæder – måske ovenikøbet cirkulære.

Foto: GettyImages, Colourbox

DI Handel glæder sig i samarbejde med Blue Water Shipping til at byde dig velkommen til et seminar, der vil sætte gang i din virksomheds fremtid!  En unik chance for at lytte til inspirerende oplæg og cases fra førende eksperter – og blive opdateret på den sidste nye viden.

Vi har sammensat et program, der ikke kun dykker ned i emner som økonomi, AI, cirkulære værdikæder og bæredygtighed, men også søger at skabe en engagerende og underholdende oplevelse, der skiller sig ud. Dette seminar handler om mere end bare faglig udvikling; det handler om at forbinde, inspirere og skabe et nyt netværk af muligheder.

Netværk med ligesindede fagfolk fra forskellige brancher og virksomheder, og åbn døren for nye forbindelser og samarbejdsmuligheder i en afslappet og indbydende atmosfære. Vi tror på, at succes skabes gennem netværk, og dette seminar giver dig den perfekte ramme til at udvide din kreds af indflydelsesrige kontakter.

Tilmeld dig nu!

Er du forhindret denne dag?

Så kan du alligevel blive klogere på værdikæden den 5. marts i Sønderborg, hvor vi tager temperaturen på økonomien og verdenshandelen, med fokus på AI, produkt livscyklus og cirkulære værdikæder.

Tilmeld dig her: Værdikæden - Tur/retur - i Sønderborg

Program

  • 08.30

    Registrering, kaffe & networking

  • 09.00

    /v. moderator Rikke Amdisen

    Velkomst

    Panelsnak om Økonomi & værdikæder i balance?
    v/Branchedirektør DI Handel Jacob Kjeldsen & Direktør Jan Dam Poulsen, Blue Water Shipping

  • 09.35

    v/ Tina Holm Mikkelsen, IBM Partner Cognitech & Lars Skibsted Madsen, AI Lead Denmark, IBM

    Data & AI i værdikæden

    Indlægget fokuserer på den forretningsmæssige brug af AI og analyse indenfor økonomisk interessante områder i virksomheder. Ved hjælp af en eksplorativ tilgang til data, findes værdifulde afvigelser, trends og mønstre og man bliver derfra i stand til at udarbejde simuleringer, prognoser og forecast og træffe bedre beslutninger. AI kan også indbygges i virksomhedens processer og f.eks. give øget produktivitet, vækst med nye kilder til indtjening og nye måder at servicere sine kunder på. Indlægget giver inspiration til at få startet op på brug af AI , kundecases og hvordan man kommer i gang.

  • 10.10

    v/Anja Saabye, head of user experience & customer design, Universal Robots A/S

    Robotter – User & customer experience

    Hvad skaber egentlig en unik kundeoplevelse og hvordan skiller man sig ud fra konkurrenterne? Hvordan arbejder du strategisk med UX og Product Design i virksomheden, så du kan understøtte en god kunderejse, sikre at kunden gennem alle touchpoints bliver mødt af en unik oplevelse, bliver loyal og derfor vil anbefale din virksomhed til andre?

  • 10.45

    Pause og networking

  • 11.15

    v/ Enrico Augustinus, Adm. Dir, Odense Sport & Event

    Sport og business

    Partnerskaber og talenter i sport & business
    Hvordan arbejder en af landets største kulturudbydere aktivt med partnerskaber og talenter?
    Hvordan skabes synergien mellem alt fra Superliga-fodbold og livemusik til hotel- og konferencedrift – og hvad kan erfaringer fra sportens verden lære os om at drive forretning, langt fra grønsværen?

  • 11.55

    v/Rasmus Nutzhorn, Selvstændig Konsulent, Sustainability Advisor

    Sustainability i virkeligheden

    Hvad betyder det - i virkeligheden. Fra flotte ord til reel handling. Fra store lovpakker til meningsfulde forbedringer.
    En sjov og inspirerende præsentation, som tager os en tur i kaninhullet, fra ord til handling, fra bestyrelseslokalet i Danmark til marken i Indien, havnen i Shanghai og fabriksgulvet i Pakistan. Og hele vejen tilbage til Odense.
    Forkortelser som oversættes i løbet af præsentationen: ESG, SBTI, CSRD, SCDDD, CBAM, ETS og meget mere.

  • 12.45

    Tak for i dag!

    Networking - stående sandwich