Loyalitet i turbulente tider
Der vrimler med loyalitetsklubber og fordelsprogrammer i Danmark. Men virker de efter hensigten? Deltag på dette webinar, hvor vi har inviteret Per Østergaard Jacob, Ekstern lektor fra CBS, til at præsentere resultaterne fra den store loyalitetsundersøgelse i 2023.
På trods af at anvendelsen af loyalitetsprogrammer i detail-/servicebranchen er et globalt fænomen og har eksisteret siden starten af 80’erne fortsætter marketingudøvere stadig med at diskutere, om loyalitetsprogrammer øger butiksloyaliteten. Altså kort og godt om det virker. Og det er der grund til. Det går nemlig ofte ret godt med at erhverve nye medlemmer til loyalitetsklubberne, men virksomheder undlader ofte at engagere medlemmerne på lang sigt!
Per Østergaard Jacobsen fra CBS var i 2015 med til at gennemføre verdens største undersøgelse af loyalitetsklubber, med interview af 275.000 medlemmer af danske loyalitetsklubber. Resultatet blev publiceret i ”Temperaturen på danske loyalitetsklubber”. Dette har Per efterfølgende fulgt op med en omfattende undersøgelse der udkom i marts 2023 ”Loyalitet i turbulente tider”.
Deltag på dette webinar, hvor resultaterne af undersøgelsen bliver gennemgået og vi tager en snak med Per Østergaard om loyalitet.
Oplægsholder
Per Østergaard Jacobsen er direktør i konsulentvirksomheden Efficiens og ekstern lektor og projektleder for Institut for Afsætningsøkonomi på CBS. Per har skrevet 12 bøger om kundedata, Big Data, CRM, digitalisering, kunderelationer og loyalitetskoncepter og anses for en af de førende danske eksperter inden for feltet.