Webinar

Digital Marketing - cross-border: Mediestrategi

Sælger din virksomhed sine produkter eller services ud over Danmarks grænser eller ønsker I at gøre det? Få inspiration til og viden om, hvordan du vælger de rette markedsføringskanaler til de markeder, du sælger eller ønsker at sælge på.

Arbejder du i en international virksomhed, er det vigtigt, at være i stand til at kunne markedsføre digitalt med et globalt perspektiv på tværs af grænser og kulturer. I en online webinarrække giver vi dig inspiration til og viden om digital marketing – cross-border.

Det digitale marketinglandskab er i udlandet, såvel som i Danmark, både dynamisk og komplekst, og det er vigtigt, at du prioriterer dine indsatser på de rigtige kanaler i de kundevendte kontaktpunkter, der skaber den største værdi for jeres nuværende og fremtidige kunder.

Den 02. juni sætter vi fokus på, hvordan du vælger de markedsføringskanaler, der er bedst til de markeder, du sælger eller ønsker at sælge på. Her kan du få et indblik i, hvilke forskelle du kan forvente mellem dit hjemmemarked og nye markeder, hvordan du lægger din kanalstrategi, så det matcher din målgruppe, og hvordan du opsætter både bløde og hårde KPI’er til at måle din markedsføringsindsats cross-border.

Glæd dig til et inspirerende og givende webinar med oplæg fra Head of Marketing Thomas Werner Petersen fra MakesYouLocal, der har hjulet mange forskellige typer af virksomheder med digital marketing – cross-border.

Oplægsholder

International marketeer with extensive experience from both agencies and client sides.

MakesYouLocal

Thomas Werner Petersen

Head of Marketing

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden