03.08.23 DI Digital Nyheder

InterMail

Månedens medlem i august er InterMail!

En ny måned har meldt sin ankomst, og det er i denne anledning blevet tid til endnu engang at kåre et medlem i DI Digital. InterMail løber med august måneds titel som månedens medlem. Bliv klogere på, hvem de er, og hvorfor netop InterMail løber med denne måneds kåring. 

DI Digital har været i kontakt med CEO hos InterMail, Anders Ertmann, som har givet os et indblik i, hvad der rører sig netop nu hos InterMail og herudover, hvilke muligheder samt udfordringer de står overfor i de kommende år. 

Anders Ertmann, CEO, InterMail

Hvad optager jer netop nu?

 

Vi er meget fokuseret på at identificere forretningsmæssige muligheder for vores kunder. Vi lever af at hjælpe vores kunder med at skabe nye kunder samt øge salget til eksisterende kunder, og det kræver, at vi har et detaljeret kendskab til vores kunder, deres udfordringer samt hvilke afsætningskanaler, som er de mest effektive og som skaber det bedste ROI.

 

I det nuværende forretningsklima, er der rigtig mange udfordringer for alle virksomheder – uanset om de arbejder nationalt og internationalt - og det er vores vigtigste opgave at sørge for, at vores kunder bliver positioneret til at blive markedsledere, så deres forretning forbedres og udvikles.

 

Hvad ser I som jeres største mulighed i de kommende år?


Vi befinder os i en branche med vækst, hvor flere og flere virksomheder har brug for sparring og rådgivning til at skabe nye kunder og øge salget til eksisterende kunder i de mange – især digitale – afsætningskanaler som findes. 80% af de virksomheder, som vi rådgiver, står over for store digitale beslutninger lige nu omkring, hvad de skal gøre internt for at digitalisere deres forretning og salg samt hvordan de skal agere salgsmæssigt på f.eks. Google, Facebook, Instagram og Amazon.  

 

Vi er den eneste virksomhed indenfor vores branche, som aflægger ESG-regnskab og som samtidigt er både ISAE 3000, ISO 9001 samt ISO 27001 certificeret. Det bevirker, at vi har styr på vores ESG-målsætninger og prioriteringer samtidigt med, at vi har høj grad af sikkerhed i vores processer og behandling af data. Det giver os en stor konkurrencemæssig fordel, og betyder, at vi bliver tilvalgt af internationale kunder.

 

En del af vores strategiske vækst omhandler vækst via opkøb. Vores branche er præget af international konsolidering, og derfor er det vigtigt for os, at vi fortsætter med at vækste InterMail, så vi realiserer den potentiale vores forretning har.  

 

Hvad ser I som jeres største udfordring i de kommende år?

 

Den største udfordring for os er naturligvis de mange ”ukendte og usikre” faktorer, som vores kunder og vi opererer under. Alt fra krigen i Ukraine til de stigende renter kan bevirke, at vores kunder vælger ikke at investere eller udsætter projekter på grund af manglende investeringsmuligheder eller prioritering. Vi er meget opmærksomme på, at vi kontinuerligt viser de positive økonomiske effekter, som vi bidrager med til vores kunder, men en række steder kan vi mærke at fokus på omkostningsminering nu er større end ønsket om at skabe vækst.

 

 

hvem er intermail

InterMail er et datadrevet kommunikationshus, som rådgiver kunder i at skabe leads, salg samt øge kundeloyaliteten. Vi arbejder sammen med mere end 500 virksomheder, og hjælper dem med at skabe tydelige forretningsmæssige resultater på platforme som Google, Facebook, LinkedIn, Instagram samt via direct mails.

 

Vi hjælper kunder såsom YouSee, SAS, InterSport, Santander Consumer Bank, Clever, Aarstiderne, Bonnier, Mercedes Benz, GreenPeace, SOS Børnebyerne mv. 

Fra venstre: Anders Ertmann, CEO, InterMail og John Dueholm,

Hvorfor vælger kunderne InterMail? 

 

Vi har en fast model for, hvordan vi arbejder med vores kunder, således at vi målrettet hjælper dem med at skabe nye kunder og øge salget til eksisterende kunder (operating model), således at der er en klar og tydelig proces for analyse, leverancer, måling af effekter og afrapportering.

 

Vi har stor en forretningsmæssig indsigt i en lang række segmenter, og derfor arbejder vi meget med internationale kunder, som har klare forventninger til, at har indsigter og viden samt, at man har dokumenteret en høj grad af sikkerhed i løsninger, processer og behandling af data (ISAE 3000, ISO 9001 samt ISO 27001 certificeret). Vores fokus på ESG medvirker også, at i højere og højere grad får taletid hos vores kunder, og dermed blive en forretningsmæssig sparringspartner og rådgiver for vores kunder.

Relateret indhold