Kursus

Styrk dit salg igennem digitale medier

Der er værdi i et godt netværk og professionelle relationer, særligt inden for B2B - for langt de fleste kunder og kontakter er på LinkedIn, Facebook osv. Men sociale medier er mere end gratis medier. Der skal fokus på både strategi og lavpraktik for at opnå målbare resultater, og så undgår du at spilde tid og penge på bare at holde din profil i gang.

Målgruppe

Alle med en vis nysgerrighed på sociale medier kan være med, hvad enten du er nybegynder eller har erfaringer med at bruge bl.a. LinkedIn og Facebook.   

Det får du ud af kurset

  • Strategiske og lavpraktiske muligheder for at opnå succes på de sociale medier
  • Medarbejdernes rolle i din virksomheds indsats for at opnå relevant synlighed
  • Hvilket indhold er et hit og hvilket indhold er et totalt no go?
  • Kom i kontakt med nye kunder med sponseret indhold eller annoncer
  • Opstilling af konkrete og målbare mål for professionelt brug af sociale medier.

Underviser

Underviser på kurset er Mette Nissen Pedersen, der er partner i Essens Kommunikation.
Hun har igennem de sidste 15 år arbejdet med B2B-marketing primært inden for industrien og den tekniske branche.

Program

    • 9.00 Check in og let morgenmad

    • 9.30 Velkommen

      Marie Thorsø Kousgaard, Fremstillingsindustrien

    • 9.45 Styrk dit salg igennem digitale medier del 1

      Mette Nissen Pedersen, Essens Kommunikation

    • 10.45 Pause

    • 11.00 Styrk dit salg igennem digitale medier del 2

      Mette Nissen Pedersen, Essens Kommunikation

    • 12.00 Tak for i dag

      Marie Thorsø Kousgaard, Fremstillingsindustrien

    • 12.10 Frivillig workshop, hvor vi kigger på dine sociale medier og får dig i gang

Marie Thorsø Kousgaard

Marie Thorsø Kousgaard

Chefkonsulent

Gitte Frederiksen

Gitte Frederiksen

Koordinator