eCom Club - Direct to Consumer
Hvordan undgår man kanal konflikt med forhandlerne, når producenten sælger direkte til forbrugerne – hvorfor overhovedet gøre det? Hvordan gearer man sin techstack til flere kundetyper og skalering? Er der kommet nye smarte AI-tools, som vi bør kende til? Få svaret til denne eCom Club.
Til denne eCom Club mødes vi hos Simply, hvor Niels Østenkær, CEO, vil dele ud af erfaringerne og udfordringerne ved at gå fra forhandlerdrevet chokolade producent til at tage ejerskab for hele kunderejsen. Glæd dig også til rundturen på chokoladefabrikken, når vi mødes hos Simply.
Du vil også møde Thea fra DynamicWeb, som vil give os et indspark til, hvordan du gør din Tech-Stack klar til skalering, herunder hvilke forskelle der er på kravspecifikationer, når kunden henholdsvis er en B2B- eller B2C kunde.
Lær hvordan du minimerer dine returvarer, når Christian Endresen fra Float viser, hvordan de med ny teknologi løser en af e-commerce største udfordringer.
Endelig vil Thomas Wilson fra Channable, dele erfaringerne med, hvordan du holder styr på dine mange salgs- og annoncekanaler.
Det er et aktivt event, hvor samtalen bliver formet af dine spørgsmål og erfaringsudvekslinger. Det er målet at gå derfra med inspiration og konkrete redskaber til udvikling af din e-commerce strategi.
-
-
09.00 Morgenmad og ankomst
-
12.00 Netværk, rundtur og smagsprøver på chokoladefabrikken
-
12.30 Tak for i dag
-
Kort beskrivelse af Simply
Med hjemmebane i smukke København, har Simply siden 2011 håndlavet prisvindende kvalitetschokolader med de bedste naturlige ingredienser. Simply tror på, at de bedste smagsoplevelser findes, når alt overflødigt skæres fra. Derfor går de langt uden om kunstige tilsætningsstoffer. Og det er netop det naturlige, det enkle og det autentiske, der har inspireret dem til filosofien 'Keep it Simply'. Et livssyn med en enkel præmis om, at det gode ofte findes i det ukomplicerede. Uanset om det er ved at nyde et godt stykke chokolade, tage en pause fra den digitale verden eller beundre et magisk øjeblik.
Hvis du har været en del af chokoladefamilien i mange år, så vil du uden tvivl bemærke, at noget ikke er helt som det plejer. Simply Chocolate er blevet til Simply. Nyt navn. Nyt logo. Nyt design. Men samme ubetingede kærlighed for naturlig chokolade som altid.
Deres nye brandidentitet skal afspejle og omfavne virksomhedens filosofi, som betror sig til 'Keep it Simply' - altså en reminder om at give plads til de simple, dyrebare stunder, der virkelig betyder noget. En tilgang til livet, som kommer til udtryk i alt fra udviklingen af deres opskrifter og designet af deres emballager - til deres dagligdag på fabrikken.