Arrangement

e-commerce marketing: leads kommer ikke af sig selv, så hvordan kommer de?

Leads kommer ikke af sig selv, så hvordan kommer de? Få svar og inspiration til det, når vi mødes hos Estée Lauder og hører, hvordan en producent skaffet trafik og salg.

Få svar til, hvordan du skaffer leads, når vi mødes hos Estée Lauder, hvor Jannik Donsrud, Head of e-commerce hos Estée Lauder, deler ud af erfaringerne og udfordringerne, de har som producent, der går direct-to-consumer og selv skal skaffe trafik og salg.

Du vil også møde Martin Graeser og Morten Jensen, CEO og CSO hos Kvantum, som vil give os indspark til:

Direct-to-consumer strategi og e-commerce
- Hvordan går man fra at være producent til også at have en D2C salgskanal.

E-commerce marketing fundamentet
- Værdien af første parts data
- Email og emailflows
- Google, Facebook som datahøster
- Faldgrupper

Det er et aktivt event, hvor du bliver aktiveret med øvelser, og hvor samtalen bliver formet af dine spørgsmål og erfaringsudvekslinger.
Det er målet at gå derfra med inspiration og konkrete redskaber til udvikling af din e-commerce marketing.

Program

    • 08.30 Kaffe og godmorgen

      v/ Mie Bilberg, Chefkonsulent e-commerce, Dansk Industri

    • 08.45 Virksomhedspræsentation

      v/ Jannik Donsrud, Head of e-commerce, Estée Lauder

    • 9.15 Dine leads kommer ikke af sig selv

      v/ Martin Graeser og Morten Jensen, CEO og CSO, Kvantum

    • 10.15 Øvelser og erfaringsudveksling blandt deltagende gæster

    • 11.00 Tak for i dag