Online webinar

Gå i dybden med DI Docs Contractbook

På dette webinar går vi i dybden med, hvordan du kan bruge DI Docs Contractbook til automatisering af f.eks. videndeling, kontraktstyring og arbejdsgange i afdelingen.

Webinaret starter:

19.09.2024 10:15

Webinaret henvender sig til dig, der kender DI’s skabeloner i DI Docs, og som gerne vil vide, hvordan du kan bruge DI Docs Contractbook til automatisering af f.eks. videndeling, kontraktstyring og arbejdsgange i afdelingen. Følg linket længere nede på siden, hvis du i stedet ønsker en generel introduktion DI Docs. 

Du får blandt andet svar på disse spørgsmål:

  • Hvordan logger jeg på DI Docs Contractbook, opsætter min profil og ændrer sprog?
  • Hvordan opretter jeg mine egne versioner af DI Docs skabeloner med virksomhedens logo og tilpassede felter (egne kladder)?
  • Hvordan sender jeg kontraktudkast til forhandling eller gennemsyn hos en kollega, chef eller andre parter?
  • Hvordan sender jeg kontrakter til digital signatur?
  • Hvordan opretter jeg mapper og deler med kolleger?
  • Hvordan uploader jeg og organiserer mine dokumenter?
  • Hvordan opretter jeg opgaver og automatiserer arbejdsgange på dokumenter?
  • Hvor kan jeg få vejledning og hjælp?

Til webinaret vil du møde:

  • Per Allin, Lead Customer Success Manager, Contractbook

OBS
Mødet optages og lægges ud på DI Docs - skabeloner, digital signatur og kontraktstyring - DI (danskindustri.dk) og fremsendes til medlemmer på foranledning.

Webinar - del 1

På webinaret "Kom godt i gang med DI Docs" får du en introduktion til DI Docs, hvor du lærer at finde skabelonerne, hvordan du udfylder dem og sender kontrakter til digital signatur via DI Docs Contractbook.

Læs mere og tilmeld dig