Webinar

Webinar: Få mere ud af hjemmearbejde med selvledelse

Efter coronakrisen kommer flere tilbage til ny hverdag med øget hjemmearbejde. Med selvledelse kan du sikre, at du får mest ud af de nye hjemmearbejdsdage.

Efter genåbningen har mange fået øjnene op for potentialerne i øget hjemmearbejde, og mange er blevet glade for at få en hjemmearbejdsdag eller to om ugen. Øget hjemmearbejde kræver, at vi i højere grad kan lede os selv, så vi kan levere til virksomhedens mål, få arbejdsdagen til at fungere godt og forhindre eventuelle konflikter, der kan opstå.
 
På dette webinar lærer du hvilke udfordringer, du kan stå overfor, når du arbejder mere hjemmefra samt hvad, du som medarbejder kan gøre for at lede dig selv mere:
 

Dette webinar er godt for dig, der

  • Ønsker at få mere struktur på din grænseløse hverdag
  • Har svært ved at se grænsen mellem arbejde og privatliv på hjemmekontoret
  • Gerne vil være en proaktiv medarbejder
  • Er bekymret for, om de ”gode” arbejdsopgaver bliver givet til kollegaen
  • Er nervøs for, om du og dit arbejde er synligt nok, når du arbejder hjemmefra

Det lærer du

På dette webinar lærer du:

  • Hvad selvledelse er, og hvordan det kan hjælpe dig i din hverdag
  • At blive en proaktiv medskaber på kontoret – selv, når du er hjemmefra
  • At få den gode dialog med din leder
  • Hvilke konflikter, der ofte opstår, og hvad, du selv kan gøre for at løse dem
  • Hvordan, selvledelse kan hjælpe dig og dit arbejdssted til at få mest ud af mere fleksible arbejdsrammer

Monica Kure Sørensen

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 7216 0126
  • Mobil +45 5218 5917
  • E-mail moks@di.dk

Tommy Dotti

Fagligt ansvarlig

  • Direkte +45 7216 0288
  • Mobil +45 6066 3537
  • E-mail todo@di.dk