Konvertering

Den anden fase i DI's leanrejse er konvertering. Læs mere om konvertering, bliv inspireret og få adgang til værktøjerne her.

Konverteringsfasen har til formål at lægge fundamentet for virksomhedens leanrejse. Ved gennemførelse af konverteringen identificeres den vigtigste værdistrøm i virksomheden, layout ændres, standarder etableres, og der skabes flow mellem arbejdsprocesserne. 

 

succes-    kriterier

·          Virksomhedens øverste ledelse afdækker, hvilken værdi de leverede ydelser har for kunden.

·          Virksomhedens øverste ledelse afdækker potentialet i processerne. Processerne i driften rykker sammen, så frembringelsen af ydelserne sker uden stop og ventetid.

·          Kundens behov for ydelserne styrer afviklingen af driften

·          Belastningen mellem processerne udjævnes og fastholdes i standarder for arbejdet.

VÆRKTØJ

Leankonvertering

 

Du kan få adgang til alle værktøjerne ved at give os et kald eller skrive en mail. Vi har værktøjer til forberedelse, undervisning, udførelse, opfølgning og diplomer til: Kundeværdi (KV), VSM, 5S og flow, FAS, Kanban, BSA, SMED, TPM og SAS.

Martin Strand

Martin Strand

Chefkonsulent

Relateret indhold