23.04.24 Vi rådgiver dig Nyheder

Skabelon til personalepolitik om registrering af arbejdstid

Med DI’s skabelon kan du skræddersy din virksomheds personalepolitik om registrering af arbejdstid, så den opfylder de nye regler, som træder i kraft 1. juli 2024.

Skabelonen er udarbejdet for at gøre det nemmere for virksomhedens medarbejdere at navigere i de nye regler angående registrering af arbejdstid, som træder i kraft 1. juli 2024.

Personalepolitikken skal ses som vejledning og dækker de mest relevante aspekter, som virksomheden bør overveje i forhold til medarbejderes registrering af arbejdstid.

Det er vigtigt at tilpasse skabelonen til virksomhedens specifikke forhold for at sikre, at den afspejler, hvordan arbejdstidsregistreringen foregår i netop din virksomhed.

Skabelonen findes pt. på dansk, men vil også blive tilgængelig på engelsk. 

Skabeloner

Personalepolitik om registrering af arbejdstid

Hent

Vejledninger

FAQ om registrering af arbejdstid

Klik her

Relateret indhold

Fandt du ikke svar?
Få hjælp
Skriv til vores eksperter

Her kan du stille dine personalejuridiske spørgsmål. Når du har udfyldt og sendt formularen, bliver din sag oprettet hos den rette ekspert, som kontakter dig telefonisk eller på e-mail hurtigst muligt.