Sådan forbedrer FTZ kunderejsen, med en digital salgskanal
FTZ blev grundlagt i 1962 under navnet Fyns Auto Udstyr (FAU). Virksomheden har vokset sig noget større og er i dag blevet landsdækkende med 50 afdelinger fordelt rundt i Danmark. FTZ bygger på fem vigtige værdier; kundefokus, innovation, effektivitet, positiv adfærd og værditilvækst.
Disse værdier har drevet virksomheden fremad, og i dag har FTZ udviklet en ny og forbedret webshop, FTZShop, fyldt med nye funktioner, der er designet til at gøre hverdagen nemmere for deres forbrugere. Hør i videoen hvordan FTZ er kommet i gang med e-commerce og hvordan det er lykkedes dem.
FTZShop er den nye digitale platform fra FTZ, som er udviklet med ekstra fokus på den enkelte mekanikers og værksteds behov. Virksomheden har haft stor fokus på de digitale løsninger, der kan gøre det nemmere for deres kunder og samarbejdspartnere, at få online service døgnet rundt. I dag har FTZ formået at skabe en digital platform som er gearet til fremtiden.