Skræddersyet markedsanalyse
Med en skræddersyet markedsanalyse får du den nødvendige indsigt til at vælge marked og realisere din virksomheds eksportpotentiale.
Valg af marked
Vil du gerne eksportere til udlandet eller øge dit salg på nye og eksisterende markeder? DI kan lave en markedsanalyse til dig, så du kan målrette eller tilpasse din eksportstrategi.
DI's markedsanalyse giver dig et overblik over de væsentligste faktorer om det valgte marked, og vores eksperter rådgiver dig om, hvad det betyder for din virksomhed.
Vi skræddersyer markedsanalysen, så den passer til din virksomheds behov.
En markedsanalyse kan bestå af:
- Trends på markedet
- Markedets opbygning
- Stakeholders/interessenter
- Konkurrenter/konkurrencesituation
- Kunder
- Leverandører
- Regulering
- Markedsstørrelse, markedspotentiale og markedssegmentering
Vi tilbyder markedsanalyse om USA, Indien, Tyskland og Mexico.
Få også hjælp til:
1. Identificering af behov
Vi tilbyder en interaktiv opstartsworkshop, hvor vi definerer de vigtigste parametre for markedsanalysen for netop din virksomhed.
2. Hjælp til valg af marked
Vi hjælper dig med at identificere de mest relevante markeder for din virksomhed at fokusere på, uanset om det handler om placering af fremtidig fabrik, kontor eller eksport.
3. Viden om konkurrenter
Få overblik over konkurrencesituationen og konkurrenter. Vi rådgiver dig om, hvordan du kan differentiere dig fra konkurrenterne og vinde markedsandele.