Vi rådgiver dig

Strategisk planlægning

Der er meget at holde styr på, når man skal tage en ledelsesbeslutning om at indtræde eller udvide på et givet marked. Vi kan hjælpe din virksomhed godt på vej gennem rådgivningsforløb hos DI’s internationale kontorer og partnere.

Få succes på nye internationale markeder

Vores eksperter hjælper jer med det nødvendige beslutningsgrundlag for at indtræde eller udvide på et givent internationalt marked.

Vores rådgivning er lavet som skræddersyede forløb med udgangspunkt i netop jeres problemstilling, så vi sikrer, at I er godt klædt på.

Læs mere om vores forløb og priser på siden her.

Indhold og priser for rådgivning

Markedsanalyse

Få afdækket potentialet for din virksomhed i et givet marked.

Vi hjælper dig med at få større indsigt i f.eks. kunder, skatter, afgifter, konkurrenter, leverandører eller andet der er relevant for din virksomhed.

Pris: fra 80.000 kr. (ekskl. moms)

Partnersøgning

Find den rette partner for din virksomhed i udlandet.

Find den rette partner for din virksomhed, som har potentialet til at vækste og støtte jeres forretning i udlandet. Fra distributør til konsulent hjælper vi med at sikre det rigtige match i markedet.

Pris: fra 60.000 kr. (ekskl. moms)

Etableringsstudie (feasibility study)

Få kortlagt forudsætningerne og planlæg opstart af datterselskab for din virksomhed.

Få kortlagt forudsætningerne og planlæg opstart af datterselskab for din virksomhed. Vi støtter dig i hele processen og hjælper med at etablere grundlaget for din virksomheds succes på et givent marked.

Pris: fra 100.000 kr. (ekskl. moms)

Komparativt studie (PEST study)

Få kortlagt relevante faktorer på tværs af en udvalgte markeder, for at vælge det bedste land at etablere sig i.

Få kortlagt relevante faktorer på tværs af en udvalgte markeder, for at vælge det bedste land at etablere sig i.

Vi sørger for indhentning og sammenligning af information på tværs af de ønskede lokationer, samt gennemføre interviews med lokale eksperter og virksomheder, således at ledelsen kan vælge den helt rigtige lokation at etablere sig i.

Pris: fra 120.000 kr. (ekskl. moms)

Værktøjer til eksport: Markedsudvælgelse og kundesegmentering

Den største succesfaktor for salg til udlandet er at vælge det rigtige marked, som har de kunder man bringer størst værdi til.
Vi introducerer dig til to metoder, som du kan benytte i din virksomhed - allerede i dag og i fremtiden.

Den største succesfaktor for salg til udlandet er at vælge det rigtige marked, som har de kunder man bringer størst værdi til.

Gennem en workshop vil I blive introduceret til to eksportværktøjer, markedsudvælgelse og kundesegmentering, samt få support fra en af vores eksperter til at prioritere jeres eksportindsats på de markeder og de kunder, hvor I kan forvente at få størst succes.

Efterfølgende vil I modtage outputtet fra workshoppen samt værktøjerne, som I kan benytte til at genbesøge metoden i takt med jeres eksport øges eller ændres.

Pris: fra 60.000 kr. (ekskl. moms)

Pernille Nørgaard Boris

Pernille Nørgaard Boris

Konsulent

Rådgiver virksomheder om international forretningsudvikling – og kan hjælpe dig med at navigere i vores ydelser på tværs af lokationer.

Relateret indhold