13.10.21 DI Digital Nyheder

Ny afløser til Digital Post

Den 30. november afløser det nye Digital Post den tidligere it-løsning fra offentlige myndigheder. I den forbindelse inviterer Digitaliseringsstyrelsen til webinar den 9. og 15. november for virksomheder.

Webinaret er for virksomheder som ønsker at få styr på, hvordan det nye Digital Post kommer til at fungere.

Webinaret den 9. november henvender sig primært til større virksomheder. På webinaret får du som virksomhed klar besked om, hvordan I tildeler roller til medarbejdere og giver adgang til eksterne samarbejdspartnere til at læse jeres Digital Post fra offentlige myndigheder, eller får adgang til at læse deres.

Webinaret den 15. november henvender sig primært til mindre virksomheder. På webinaret får du en hurtig og intensiv indflyvning i, hvor og hvordan I kan læse Digital Post fra offentlige myndigheder. Derudover stilles der skarpt på, hvordan man som virksomhedsejer i den nye Digital Post-app nemt kan skifte mellem vigtige beskeder som offentlige myndigheder sender til ens virksomhed og dem, der er sendt til dig som borger.

Webinarerne er gratis, og du behøver ikke tilmelde dig på forhånd.

Du skal blot klikke på et af nedenstående links, registrere dit navn og mailadresse i det vindue, som popper op. Lige efter modtager du en mail med et link, hvorfra du kan deltage.

Relateret indhold