Arrangement

Årets Masterclass i forretningsudvikling

INNOVATION: I en verden fuld af muligheder, og hvor markeder opstår og forsvinder inden for få uger, er evnen til at træffe de rigtige beslutninger blevet forskellen på vækst og overlevelse. For mange er det en udfordring fordi, de eksisterende modeller inden for forretningsudvikling ofte er krævende, dyre og langsommelige. Med denne MasterClass bliver du i stand til træffe de forretningskritiske beslutninger – allerede under kurset.

Styrk jeres agilitet og resultater

I samarbejde med konsulentvirksomheden pree.to, og det digitale bureau IIH Nordic har DI Handel sammensat en unik MasterClass i forretningsudvikling. Som de første i Danmark tilbyder vi over to dage at give ledere praktisk erfaring i forretningsudvikling gennem pretotyping. Det vil sige, at I på egen hånd lærer at identificere, planlægge og virkeliggøre jeres egne tests og dermed styrke agiliteten i forretningsudvikling, salg og markedsføring eksponentielt.

Pretotyping: En hurtig, konkret og billig testmetode

Pretotyping er nemlig en effektiv og billig tilgang til udvikling, der har vist sig at være en bæredygtigt metode til innovation. Som virksomhed kan I med denne testmodel afprøve jeres ideer på markedet og på basis heraf træffe de rigtige beslutninger. Denne metodes styrke er bl.a. de hurtige resultater og koster samtidig ikke en formue. For nogle ideer skal forfølges, andre skal ændre retning og atter andre må lade livet i denne proces.

En unik kombi: Digitale værktøjer og stor innovationskraft

Kombinationen af IIH Nordic’s forståelse for de digitale værktøjer og iværksætter Tim Vang’s energi og store erfaring med innovation giver tilsammen en unik mulighed for at teste jeres forretningsideer. Endda med en metode, der er hurtig, simpel og entydigt.

To intense og værdifulde dage

Deltag på to fyldte og intense dage, hvor du kommer til at forholde dig til mulighederne i din egen forretning. Samtidig får du aktiveret din digitale værktøjskasse, og dermed bliver du selv i stand til træffe de forretningskritiske beslutninger – allerede under Masterclassen.

Dine værter

Dine gennemgående værter for de to dage bliver Tim Vang, pree.to og Steen Rasmussen, IIH Nordic, som i fællesskab har udviklet konceptet.

Co-founder pree.to

Tim Vang

Tim Vang er Co-founder af pree.to og har gennem de sidste 6 år begejstret tusindvis af ledere i både indland og udland med sit fantastiske drive og fokus på at kunne give de forretningsmæssige svar som virksomheder har brug for i dag. Hans kunder omfatter i dag blandt andre Maersk, Lego, Hempel og en lang række af andre førende danske virksomheder.

Founder - IHH Nordic

Steen Rasmussen

Steen Rasmussen har gennem de sidste 10 år skabt sig et navn internationalt som en af de førende danske profiler inden for digital forretning og markedsføring gennem en utrættelig fokus på hvordan data kan bruges til at skabe resultater. IIH Nordic er således de sidste 6 år i træk blevet kåret til det danske bureau med den bedste forståelse for data og har ligeledes de sidste 2 år været nomineret til titlen som det bedste datadrevne bureau i verden.

Program

    • 09.00 Kunsten at stille de rigtige spørgsmål

    • 10.30 Dine første pretotypes

    • 12.00 Frokost

    • 12.45 Forstå dine muligheder

    • 13.30 En digital virkelighed

    • 15.15 Pause

    • 15.45 Svar eller flere spørgsmål - kunsten at forstå data

    • 16.15 Afrunding og tak for i dag

    • 09.00 Dine første pretotypes del 2

    • 10.30 Bearbejdning og fortolkning

    • 12.00 Frokost

    • 12.45 En større digital virkelighed med pretotyping

    • 13.30 Tilbage til forretningen

    • 15.15 Pause

    • 15.45 Rammer for fremtiden

    • 16.15 Afrunding og tak for i dag