DI Service Nyheder

Hjælp os til at hjælpe dig

DI Service udsender i næste uge en medlemsundersøgelse. Undersøgelsen er første led i at kortlægge servicevirksomheders brug af teknologi. Resultaterne bruger vi til at sammensætte et undervisningsforløb tilpasset til jer.

Hvorfor får jeg endnu en spørgeskemaundersøgelse? Og hvorfor er det relevant for mig? Det spørgsmål stiller du måske dig selv, når du modtager en mail fra DI Service. Det korte svar er, at DI Service i efteråret 2019 vil lancere en kursusrække, hvor servicevirksomheder bliver klædt på til at bruge nye teknologier. For at lave det bedst mulige undervisningsforløb har vi brug for dit input. Så derfor håber vi, at du vil deltage i undersøgelsen. Du kan finde den her(hyperlink)

Formålet med DI Service digitaliseringsindsats er at give virksomhederne i DI Service redskaber til at forstå potentialerne i ny teknologi. Indsatsen består af:

  • En medlemsundersøgelse
  • En analyse af digitale trends og tendenser af særlig relevans for servicebranchen
  • En kursusrække i Øst- og Vestdanmark
  • Individuelle rådgivningstilbud

Vi skyder digitaliseringsindsatsen i gang den 24. maj 2019, hvor resultaterne af medlemsundersøgelsen offentliggøres, og analysen om teknologiske trends og tendenser i servicebranchen er klar. Digitaliseringsindsatsen vil strække sig over 2019 og 2020. Lancering af kursusrække, program og datoer vil blive offentliggjort efteråret.

Du kan tilmelde dig DI Service Årsdag 2019 her.

Skrevet af:

Marie Hau