Webinar

Midlertidig arbejdsfordeling under COVID-19

Sidder du lige nu og har udfordringer med, at der ikke er tilstrækkeligt med opgaver til medarbejderne i virksomheden på grund af coronakrisen, og har du behov for at reducere virksomhedernes lønomkostninger?

Webinaret er overstået

Afspilning af webinar kræver medlemsskab af: DI

Login her

Dette webinar er første webinar i en webinarrække om hvordan virksomhederne kan optimere medarbejdernes arbejdstid og betaling.

Webinarerne tager udgangspunkt i de problemstillinger, der typisk giver virksomheden udfordringer, hvad angår håndtering af arbejdstiden.

Webinarerne indeholder både en gennemgang af de regler, der er gældende i forhold til den konkrete problemstilling samt gode råd til, hvordan problemstillingen kan håndteres så optimalt som muligt.

Sidder du lige nu og har udfordringer med, at der ikke er tilstrækkeligt med opgaver til medarbejderne i virksomheden på grund af coronakrisen, og har du behov for at reducere virksomhedernes lønomkostninger?

Så har du mulighed for at tilmelde dig et webinar om midlertidig arbejdsfordeling, der er et af de målrettede værktøjer, virksomheden kan tage i brug for at reducere omkostningerne under COVID-19.

På webinaret vil vi stille skarpt på reglerne for brug af midlertidig arbejdsfordeling og hvordan du etablerer arbejdsfordelingen mest hensigtsmæssigt.

Det er DI’s personalejuridiske specialister, der vil give et overblik over reglerne. Der vil der være mulighed for at stille spørgsmål i chatfunktionen under webinaret.

Lene Pryds Bach

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3359
  • Mobil +45 2060 6999
  • E-mail lpr@di.dk

Nicolas Jul Mosgaard-Kristiansen

Fagligt ansvarlig

  • Direkte +45 3377 4585
  • Mobil +45 5250 0839
  • E-mail nicm@di.dk