Webinarer on demand

DI Handel har i samarbejde med eksperter lavet en række online seminarer, som du som medlem frit kan tilgå for ny viden inden for e-business, salg, marketing og kundeadfærd.

Sådan kommer du i gang med Google Analytics 4

Google Analytics 4 er Googles svar på fremtidens værktøj til webanalyser på tværs af devices, som imødekommer forbrugeres og politikeres krav om mere privacy, men hvad er GA4 helt nøjagtigt, hvad er godt og skidt, og hvordan kommer du i gang? Det er noget af det, du kan blive klogere på til dette webinar.

Kom godt i gang med Influencer Marketing

Brugen af influencers i markedsføring har de seneste år været stødt stigende, og man kan ofte ikke scrolle gennem sine sociale medier uden at blive mødt af sponsorerede opslag. Men giver Influencer Marketing mening for alle virksomheder, og hvordan kommer man i gang?

Ansvarlig handel: Virksomhedsdrift og leverandørstyring – hvordan?

Mange virksomheder ønsker at gøre en god forretning samtidig med, at de gør verden bedre. Og ansvarlig virksomhedsdrift kan gribes an på mange måder.

Morgendagens handel: Hvordan får du dine on- og offline salgskanaler til at spille sammen?

Dine on- og offline salgskanaler skal ikke være i konkurrence med hinanden men spille sammen i morgendagens handel. Det handler ikke om enten eller, men om både og. Bliv klogere på, hvordan du giver dine kunder en god kundeoplevelse mellem de to salgskanaler til vores webinar i marts.

Øg din tilgængelighed og konverteringsrate med chat

Chat kan være en styrke i din virksomhed, hvis den anvendes på den rigtige måde. Få gode råd til, hvordan chat kan anvendes til leadgenerering, øge din konverteringsrate og gøre dig mere tilgængelig overfor nuværende samt potentielle kunder, som besøger din hjemmeside eller SoMe profil.

Digital marketing - den gode brugeroplevelse fra data til design

DI Handel inviterer i samarbejde med Dept til en formiddag, hvor vi stiller skarpt på den gode digitale brugeroplevelse.

Nytårskur 2021: Vi ser tilbage for at se frem

Corona, Brexit, det amerikanske valg og Amazon i Sverige - 2020 har budt på mange store begivenheder. Begivenheder som vil forme 2021 og have stor indflydelse på handelserhvervet i Danmark i mange år frem. Til årets nytårskur ser vi derfor tilbage for at se frem.

Løft din bæredygtige forretningsmodel med teknologi

Bliv klogere på brugen af blockchain til sporbarhed og gennemsigtighed på produkter fra vugge-til-vugge, og hør, hvordan blockchainteknologien giver nye muligheder for at binde hele dit økosystem sammen i en ny og langt mere bæredygtig forretningsmodel.

Få indsigt i danskernes brug og oplevelse af Amazon

I oktober indtog Amazon Skandinavien, da de åbnede en platform i Sverige. Det er derfor mere relevant end nogensinde at tage et valg om dine digitale salgskanaler, og hvorvidt Amazon skal indgå eller ej. Få dugfriske tal på danskernes kundeadfærd og oplevelser på Amazon, så du kan tage et oplyst valg.

Mød og få indblik i alverdens online markedspladser

Interessen for online markedspladser er høj, men kendskabet er desværre alt for lavt. Den 04. februar 2021 giver vi dig derfor mulighed for at møde 15 online markedspladser fra hele verden.

SoMe-performance: Det "gode" opslag

Bliv klogere på, hvordan du laver et "godt" opslag på sociale medier med skriftlige og visuelle virkemidler, og forbedrer din SoMe-performance i dagligdagen.

Kundeoplevelsen anno 2021

Hvad er kundeoplevelser? Og hvilke forventninger har kunden nu og i fremtiden? Det kigger vi ind i, når vi ser på tendenserne for de kundeoplevelser, som forventes af os i 2021.

Blockchain i kontrakt- og betalingsløsninger

Blockchainteknologi har i de sidste fem år primært været et fokusområde for den finansielle sektor, men er hurtigt blevet et interessepunkt for andre industrier. Senest har store globale handelsvirksomheder som Walmart, Carrefour og Alibaba udforsket hvordan de kan drage nytte af teknologien.

Blockchain i forsyningskæder

Blockchainteknologi har i de sidste fem år primært været et fokusområde for den finansielle sektor, men er hurtigt blevet et interessepunkt for andre industrier. Senest har store globale handelsvirksomheder som Walmart, Carrefour og Alibaba udforsket hvordan de kan drage nytte af teknologien.

Blockchain i kundevendte løsninger

Blockchainteknologi har i de sidste fem år primært været et fokusområde for den finansielle sektor, men er hurtigt blevet et interessepunkt for andre industrier. Senest har store globale handelsvirksomheder som Walmart, Carrefour og Alibaba udforsket hvordan de kan drage nytte af teknologien.

Blockchainteknologi i handel

Blockchain teknologien breder sig til flere industrier og anvendelsesområder, men er samtidigt uudforsket af danske virksomheder og svær at forstå. Derfor inviterer projektet “Blockchain i Business og Dansk Design” nysgerrige virksomheder til en halvdags workshop.

Digitalisering af kundedata - effektivt CRM-system og GDPR krav kan forenes

Customer Relationship Management (CRM) kan styrke brugeroplevelsen, relationen til kunderne og øge omsætningen – men hvordan? Kom med til webinar, hvor vi svarer på netop dét, når vi stiller skarpt på CRM-systemers effekt på virksomheders værdiskabelse og kundernes brugeroplevelse.

Sådan udarbejder du en SoMe-strategi

Effektiv og succesfuld kommunikation på sociale medier kræver planlægning og en strategi. Du skal have en plan for, hvor og hvorfor du smider hvad ud, så din virksomhed ikke drukner i mængden. Bliv klogere på, hvad en SoMe strategi bør indeholde, og hvordan du udarbejder en.

Social Commerce: Salg via sociale medier

Er Social Commerce blot en stærk 2020 trend, eller skal sociale medier være din næste salgskanal? Bliv klogere på, hvad social commerce kan, og hvordan du kommer i gang.

Må en leverandør forbyde videresalg via Amazon, eBay eller andre markedspladser?

Ja, det må en leverandør faktisk godt i visse tilfælde, men man skal i givet fald være meget påpasselig som leverandør, da der gælder strenge krav. Hør hvilke på vores webinar den 12. november 2020.

Sådan anvender du data til at træffe beslutninger

Hvad kan din virksomhed få ud af at arbejde med data? På dette webinar gør vi data og behandling af data gennem Business Intelligence (BI) spiseligt.

Markedsføring via Amazon

Samspillet mellem Amazon og dine øvrige marketingaktiviteter på digitale kanaler.

Konkrete tips til Google Ads

En times viden fra en Google Ads specialist. Det bliver nørdet og konkret.

Google Ads B2C

Få en strategisk indflyvning til brugen af Google Ads i dit digitale marketing mix. Fokus er på B2C virksomheder.

Tag ejerskab på den digitale produktoplevelse

Oplev et spændende webinar med en case fra Oticon, som allerede er godt i gang med udrulning af PIM og få inspiration fra eksperter til både business case og skabelse af resultater med PIM.

Google Ads B2B

Få en strategisk indflyvning til brugen af Google Ads i dit digitale marketing mix. Fokus er på B2B virksomheder.

Amazon i Sverige - Hvad nu?

Amazon åbner i Sverige. Det er en kendsgerning. Men hvad kommer det til at betyde for din virksomhed, andre danske virksomheder og dansk e-handel generelt? Bliv klædt på til Amazons indtog og hør om dine muligheder.

Guide til en succesfuld opstart af din B2B webshop

Professionelle indkøbere handler online, uanset varetyper. Men hvor skal du starte, hvis du vil i gang med e-handel? Få gode råd til bl.a. produkttekster og billeder, betalinger og økonomisystemer, logistik og fragt mv. på vores webinar til september.

Konvertering: Kan dit website fastholde, engagere og motivere de besøgende?

Hvad er de tre største fejl virksomhederne begår når konverteringseksperten ser websitet igennem? På dette webinar vil Ole Gregersen fra Optuner fortælle om de udfordringer, der går igen, da han for nyligt lavede 30 gennemsyn af virksomheder i en række brancher.